گنسیو: لاکازته به زمان احتیاج دارد

گنسیو: لاکازته به زمان احتیاج دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - در حالیکه به نظر می‌رسد لاکازته آماده حضور در میادین شده است، سرمربی لیون اعلام کرد این بازیکن هنوز نیاز به زمان بیشتری دارد تا به آمادگی کامل برسد.

به گزارش وبسایت نود، سرمربی لیون اعلام کرد هواداران این تیم نباید انتظار عملکرد فوق العاده ای در دیدارهای پیش رو از لاکازته داشته باشند چراکه این بازیکن هنوز به شرایط آرمانی نرسیده است. بازیکن 25 ساله فرانسوی پس از 5 هفته غیبت به دلیل مصدومیت همسترینگ مقابل نیس از نیمه دوم به میدان رفت تا به نظر بیاید که برای دیدار مقابل یوونتوس بازیکن فیکس لیون خواهد بود اما سرمربی این تیم اعتقاد دیگری دارد، او در مصاحبه مطبوعاتی پیش از این دیدار اعلام کرد:

باید توانایی و اعتماد به نفس بازیکنانمان را به آن‌ها برگردانیم، این بازی تنها به هماهنگی فکیر و لاکازته محدود نمی‌شود چرا که الکس 5 هفته از میادین دور بوده است و هنوز به طور کامل به شرایط آرمانی خود بازنگشته است. در مقابل تیم‌هایی که عملکرد دفاعی خوبی دارند و از نظر مالکیت توپ شرایط خوبی دارند باید نظم و اعتماد به نفس خودمان را حفظ کنیم و دفاع خوبی به نمایش بگذاریم. ما فلسفه خاص خودمان را داریم و همواره تلاش می‌کنیم پیشرفت کنیم.

هافبک لیون، ماکسیم گونالاس در غیبت لاکازه تاثیر مهمی در ترکیب لیون داشته است و همراه فکیر تا حدی جای خالی لاکازته را پر کرده اند، وی در این خصوص ادامه داد:

لاکازته و فکیر تنهای بازیکنان تاثیرگذار ما نیستند و بازیکنان مهمی داریم که می‌توانند کمک بزرگی به ما انجام دهند. مقابل تیمی قرار خواهیم گرفت که نتایج درخشانی کسب کرده است و در صدر جدول گروه قرار دارد اما اعتقاد داریم که اگر همه چیز آنگونه که انتظار داریم پیش برود، توانایی شکست دادن یوونتوس را خواهیم داشت.

1899