آلگری نگرانی‌های موجود در مورد فرم یوونتوس را بی اساس دانست

آلگری نگرانی‌های موجود در مورد فرم یوونتوس را بی اساس دانست

وبسایت رسمی برنامه نود - ماسیمیلیانو آلگری اعلام کرد که کسب عنوان قهرمانی در جام‌های مختلف مهم‌ترین هدف پیش روی یووه است هرچند که اگر این تیم نتواند بازی زیبایی به نمایش بگذارد.

به گزارش وبسایت نود، مربی بیانکونری اعلام کرد هیچ گونه نگرانی در مورد نحوه بازی که این تیم در این فصل ارائه می‌دهد، ندارد. قهرمان فصل گذشته سری آ در تمامی مسابقاتی که در این فصل به میدان رفته است موفق شده است 8 پیروزی در 10 دیدار به دست آورد و در 5 دیدار آخر خود با 5 پیروزی و دریافت تنها 1 گل عملکرد خوبی داشته باشد. با این حال در مورد نحوه بازی این تیم مشکلاتی وجود دارد چرا که در این فصل، شاگردان آلگری بازی زیبایی به نمایش نمی‌گذارند و در دیدار آخر خود به لطف پنالتی دیبالا موفق شدند با حساب 2-1 اودینزه را شکست دهند. ماسیمیلیانو آلگری با اعلام این موضوع که کسب عنوان قهرمانی مهمترین هدف او و اگردانش خواهد بود اضافه کرد که شاگردانش تلاش خواهند کرد که در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا بتوانند دومین برد خود را در این مسابقات به دست آورند. او در کنفرانس مطبوعاتی پی از این دیدار اعلام کرد:

مردم اعتقاد دارند ما بدون ارائه بازی زیبا برنده مسابقات می‌شویم، این مسئله باعث نگرانی من نخواهد شد چراکه معنای بازی زیبایی که آن ها مد نظر دارند  را متوجه نمی‌شوم. پیروزی مهمترین هدف ما است چرا که در آینده تنها از برنده یاد خواهد شد و نه از تیمی که بازی زیبایی به نمایش گذاشته است. ما در یووه شخصیت خاص خودمان را داریم و به سبک خودمان پیش خواهیم رفت و می‌خواهیم در تمامی مسابقات پیش رو تا آنجا که می‌توانیم پیش برویم. مسئله ای که نسبت به سیستم بازی ما ارجحیت دارد، توانایی بازیکنانمان است، سعی می‌کنیم سبک بازیمان را با توجه به توانایی بازیکنانمان تغییر دهیم.

جورجیو کیلینی و ماریو مانژوکیچ به دلیل مصدومیت نمی‌توانند بیانکونری را در مسافرت به فرانسه همراهی کنند، مربی ایتالیایی با اعلام این موضوع که غیبت این دو بازیکن باعث نگرانی او نخواهد شد اعلام کرد کلودیو مارکیسیو پس از عمل جراحی که داشت، کم کم شرایط بازگشت به زمین را به دست می‌آورد. آلگری در مورد غیبت این دو بازیکن افزود:

غیبت بازیکنانم باعث نگرانی من نخواهد شد چرا که بازیکنانی داریم که می‌توانند جای خالی آن‌ها را به خوبی مقابل تیم منظمی چون لیون پر کنند. غیبت کیلینی و مانژوکیچ ناراحت کننده است اما آن‌ها مدت زیادی از میادین دور نخواهند بود، همچنین مارکیسیو آرام آرام آماده حضور در میادین می‌شود.

1899