پیش بازی رئال مادرید- لژیا ورشو؛ به دنبال بردی پرگل

پیش بازی رئال مادرید- لژیا ورشو؛ به دنبال بردی پرگل

وبسایت رسمی برنامه نود -رئال مادرید در چارچوب بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا، میزبان لژیا ورشوی لهستان خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، این بازی از هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا و از ساعت 22:15 شنبه و در ورزشگاهیان بریدل برگزار خواهد شد. ضمن اینکه قضاوت این بازی بر عهده رودی بوکه فرانسوی خواهد بود.

شاگردان زیدان در حالی پا به این بازی می‌گذراند که پس از چند تساوی پیاپی، در بازی اول هفته لالیگایی خود، پیروزی پرگلی کسب کرده‌اند و حالا با روحیه‌ای بالا، به مصاف تیمی می‌رود که تا همین‌جا در دو بازی 8 گل دریافت کرده است. رئالی‌ها در این بازی به دنبال بردی پرگل خواهند بود تا درصورتی‌که کارشان به تفاضل گل کشیده شود، بتوانند بالاتر از دورتموند قرار بگیرند. از سوی دیگر اما لژیا قطعا می‌داند که شبی سخت و طولانی در مادرید خواهد داشت و احتمالاً به دنبال این خواهد بود که بازی قابل قبولی ارائه دهد.

در این بازی، مودریچ، کاسمیرو و راموس غایب خواهند بود و خامس رودریگز نیز احتمالا از روی نیمکت بازی را آغاز خواهد کرد و شاهد حضور مثلث بیل، رونالدو و بنزما در خط حمله خواهیم بود. این در حالی است که تیم میهمان ممکن است پازدان، مدافع ملی‌پوش خود را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشته باشند.

 ترکیب احتمالی دوتیم

 نکات آماری بازی:

رئالی‌ها در 6 بازی آخر خود شکست نخورده‌اند.این اولین تقابل رسمی دو تیم محسوب می‌شود.رئالی‌ها تاکنون 6 بار با تیم‌های لهستانی بازی کرده‌اند که همه آن‌ها را پیروز بوده‌اند.هیچ تیم لهستانی تاکنون در اسپانیا پیروز نشده است.رئالی‌ها تنها در یکی از 46 بازی آخر دور گروهی لیگ قهرمانان نتوانسته‌اند گلزنی کنند (مقابل پاریسن ژرمن سال 2015)تیم لهستانی در 7 بازی آخر خود در لیگ قهرمانان نتوانسته گل بزند و اگر این روند در این بازی ادامه یابد، به رکورد لاکرونیا در این زمینه خواهند رسید.کریستیانو رونالدو در 6 گل از 8 گل آخر رئال در لیگ قهرمانان نقش داشته است (5 گل و یک پاس گل)

پیش‌بینی نتیجه بازی:

کد 1405