زامبروتا: بارسلونای گواردیولا بازیکنان برجسته تری داشت

زامبروتا: بارسلونای گواردیولا بازیکنان برجسته تری داشت

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع سابق تیم ملی ایتالیا و بارسلونای اسپانیا معتقد است گواردیولا در دیدار این هفته منچستر سیتی برابر بارسلونا با تیمی دیدار خواهد کرد که کمتر از گذشته بازیکنان بزرگ و برجسته در آن بازی می کنند.

به گزارش وب سایت نود، جیانلوکا زامبروتا مدافع سابق بارسلونا می گوید بارسلونای دوران پپ گواردیولا برتر از تیم فعلی این باشگاه است.

گواردیولا بار دیگر اواسط هفته به نیوکمپ بازخواهد گشت تا این بار به عنوان مربی تیم منچستر سیتی رو در روی تیم سابقش قرار گیرد. زامبروتا در همین ارتباط به Omnisport گفت:

خیلی سخت می توان گفت که کدام تیم بهتر بودند. هم تیم انریکه و هم تیم گواردیولا بسیار عالی و باکیفیت بودند. البته شاید تیم گواردیولا بازیکنان برجسته تری داشت. تیم گواردیولا بازیکنان بیشتری را از لاماسیا به تیم اصلی آورده بود اما فلسفه هر دو فوتبال یکی است؛ یعنی فوتبال هجومی. و این مسئله از همان زمان تا به حال هیچ تغییری نکرده و چه گواردیولا و چه لوئیز انریکه با همان سبک و سیاق بازی می کنند.

جیانلوکا زامبروتا از سال 2006 تا 2008 در بارسلونا حضور داشت و در 58 بازی که با پیراهن این تیم انجام داد، 3 گل به ثمر رساند.

2081