معاون رییس جمهور نقش جهان را افتتاح می‌کند

معاون رییس جمهور نقش جهان را افتتاح می‌کند

به گزارش ورزش سه ، وزیر ورزش و جوانان از سالن 6 هزار نفری حماسه 25 آبان که در کنار استادیوم فوتبال با شرایط خوب و مدرن 2 سال پیش به بهره‌برداری رسیده نیز به عنوان یکی دیگر از شاخصه‌های مجموعه بزرگ ورزشگاه نقش‌جهان یاد کرد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه رقم 45 تا 50 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه در توان دولت نبوده به رایزنی‌های این وزارتخانه به منظور حل چالش بزرگ نقش‌جهان اشاره کرد و گفت: برای حل معضل ورزشگاه نقش‌جهان که واقعاً به یکی از اساسی‌ترین چالش‌های عمرانی ورزشی کشور تبدیل شده بود، رایزنی‌هایی صورت گرفت و تعامل مثمر ثمری با استاندار اصفهان، مدیرکل ورزش و جوانان این استان، همچنین مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه صورت گرفت که موجب توافقی گردید. طی این توافق شرکت فولاد مبارکه در قبال استفاده تیم فوتبال متبوعشان، سایر تیم‌ها و مردم، رقم مورد نیاز به منظور افتتاح و بهره‌برداری را تأمین کند که این فرایند به خوبی انجام شد.

گودرزی مشکلات مالی که برای تکمیل این پرو‍ژه سد راه بود را مورد توجه قرار داد و از پایبندی به تعهدات فولاد مبارکه به نیکی یاد کرد. وزیر ورزش و جوانان سرعت عمل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی همچنین پیمانکاران این پروژه را ستود.

وزیر ورزش و جوانان نوید داد: خوشبختانه نقش‌جهان که یک پرو‍ژه واقعاً ارزشمند است، مراحل پایانی را طی می‌کند و ظرف روزهای آینده درصدد تنظیم وقتی هستیم تا با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور شاهد افتتاح این پروژه باشیم.