داداش‌زاده: برانکو می‌توانست در بازی با نفت از رضائیان استفاده کند/ تراکتور تنها رقیب پرسپولیس است

داداش‌زاده: برانکو می‌توانست در بازی با نفت از رضائیان استفاده کند/ تراکتور تنها رقیب پرسپولیس است

وبسایت رسمی برنامه نود - پیشکسوت پرسپولیس گفت: من اعتقاد دارم رضائیان می‌توانست در این بازی حداقل سی دقیقه برای پرسپولیس بازی کند. ولی با این حال تصمیم گیرنده برانکو است و باید به نظر او در مورد مسائل فنی تیم احترام گذاشت.

بهزاد داداش‌زاده، پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار وبسیات نود در مورد بازی روز شنبه پرسپولیس مقابل نفت گفت: بازی در مجموع خیلی خوب بود. پرسپولیس کار را هجومی شروع کرد و توانست در نیمه اول دو گل بزند و حتی شانس زدن گل‌های بیشتر را هم داشت. البته پرسپولیس هنوز مشکلات کمی دارد که باید برطرف شود و قطعاً خود برانکو بهتر از هر کس دیگری این موضوع را می‌داند.

او ادامه داد: به نظر من حضور همزمان چند بازیکن چپ پا در ترکیب تیم مشکل‌ساز است و این موضوع به ضرر پرسپولیس است. امید عالیشاه در این بازی عملکرد خوبی نداشت برای اینکه توپ زیادی به او نرسید و همین موضوع باعث شده بود تا او عصبی شود. همین عصبی شدن هم موجب شد تا در یک صحنه با داور بحث کند و کارت زرد بگیرد. وظایف او با احمدزاده تداخل داشت و در سمت راست کارایی لازم را نداشت اما وقتی به چپ می‌آمد تا حدودی بهتر می‌شد. در هر حال به نظرم برانکو باید فکری به حال این موضع بکند.

داداش‌زاده همچنین در خصوص تیم نفت عنوان کرد: نفت تیم خوبی بود اما در این بازی غافلگیر شد. آنها اسیر تاکتیک برانکو و پرسپولیس شدند. در نیمه اول که موقعیت چندانی نداشتند اما در نیمه دوم در یکی دو صحنه شانس گل زدن داشتند که از آنها استفاده نکردند و در پایان بازی را باختند. با این حال نفت تیم خوبی است و بدون تردید در ادامه لیگ شرایط بهتری هم پیدا خواهد کرد.

رامین رضائیان باز هم در یک بازی دیگر پرسپولیس روی نیمکت نشست و با وجود درخواست زیاد هواداران برای حضور او در زمین، برانکو به مدافع راست ملی‌پوش تیمش بازی نداد. پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به این مساله اظهار داشت: فوتبال در همه جای دنیا سلیقه‌ای است و باید قبول کرد که برانکو در حال حاضر به ماهینی اعتقاد دارد. در خوب بودن رضائیان هیچ شکی نیست اما نباید فراموش کرد ماهینی الان خیلی آماده است و فوق‌العاده بازی می‌کند. اگر قرار باشد برانکو او را از ترکیب بیرون بگذارد پرسپولیس ضرر خواهد کرد. از نظر من رامین می‌توانست در این بازی به زمین برود و جای وحید امیری که زیاد خوب نبود بازی کند. رضائیان شناور بازی می‌کند و این قابلیت را دارد که در چند پست دیگر بازی کند.

او خاطرنشان کرد: درست است که رامین در اول فصل اشتباه کرد و رفتار خوبی در قبال پرسپولیس و برانکو نداشت اما با این وجود نباید طوری رفتار کرد که فوتبال او نابود شود. من اعتقاد دارم رضائیان می‌توانست در این بازی حداقل سی دقیقه برای پرسپولیس بازی کند. ولی با این حال تصمیم گیرنده برانکو است و باید به نظر او در مورد مسائل فنی تیم احترام گذاشت.

داداش‌زاده در پایان راجع به مدعیان قهرمانی لیگ نیز گفت: من پرسپولیس و تراکتورسازی را مدعیان اصلی قهرمانی لیگ می‌دانم. هر دو تیم بازیکنان و کاردفنی خیلی خوبی دارند و فوتبال خوبی هم بازی می‌کنند. پرسپولیس شانس اول قهرمانی لیگ است و تنها تیم در قد و قواره این تیم هم تراکتورسازی است. فکر می‌کنم بازی برگشت این دو تیم در تهران مشخص خواهد کرد که کدام یک از این دو شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت. پرسپولیس امسال هدفی جز قهرمانی ندارد و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و آنها به چیزی که لیاقت آن را دارند برسند.

6017