آگرو: مهار کردن مسی بسیار دشوار است

آگرو: مهار کردن مسی بسیار دشوار است

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال منچستر سیتی در سومین بازی خود از سری رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب میهمان بارسلونا خواهد بود.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، در ابتدای هفته بارسلونا به 4 گل لاکرونیا را مغلوب کرد و سیتیزن ها به تساوی خانگی برابر اورتون رضایت دادند. آگرو در خصوص این بازی می گوید:

بازی کردن در برابر مسی یک اتفاق ویژه است. من و او هر دو آرژانتینی و از دوستان خوب هم هستیم. یکی از دلایلی که دوست نداشتم با بارسلونا هم گروه باشیم همین است. اما این جبر فوتبال است و ما نیز باید همگام با آن حرکت کنیم.

فوروارد آماده منچسترسیتی افزود:

هم من و هم گواردیولا به خوبی از توانایی های وی آگاهیم. اما این آگاهی به گواه تمام کارشناسان و فوتبال دوستان، وقتی قرار است در خانه بارسلونا با این تیم بازی کنی نمی تواند چندان مفید باشد. مهار مسی بسیار دشوار است. تجربه ام این را می گوید. تنها می توانیم امیدوار باشیم که روز بد مسی باشد و مدافعین ما هم بهترین بازی عمر خود را انجام دهند. بازی کردن در برابر بهترین بازیکن جهان قطعا دشوار است.

آگرو ادامه داد:

لیگ قهرمانان ماموریتی است که هنوز موفق به انجام آن نشده ایم. این آرزوی همه ماست. فصول گذشته عملکرد خوبی نداشتیم اما پارسال متفاوت بودیم. باید پیشرفت کنیم و بهتر شویم تا هر آنچه که شایسته هواداران است را به آن ها هدیه کنیم. شروع خوبی داشتیم و باید آن را ادامه بدهیم. باید تمرکزمان را حفظ کرده و بدون توجه به اینکه همه بارسا، رئال و بایرن مونیخ را از مدعیان این جام می دانند به راهمان ادامه دهیم. چرا ما نتوانیم قهرمان شویم؟ فتح لیگ قهرمانان مهم ترین چیز ممکن است. قهرمانی می تواند رویایی باشد که تعبیر می شود. یک افتخار دیوانه کننده.

1313