رقابت رئال مادرید و بایرن مونیخ برای خرید پدیده متز

رقابت رئال مادرید و بایرن مونیخ برای خرید پدیده متز

وبسایت رسمی برنامه نود - رئال مادرید و بایرن مونیخ برای خرید وینسنت تیل، پدیده 16 ساله باشگاه متز با هم رقابت می کنند.

به گزارش وبسایت نود، دیدیه فیلیپ، وکیل این بازیکن اعلام کرد که با دو باشگاه بزرگ در مورد انتقال وی مذاکره کرده است. گفته می شود که زین الدین زیدان با این بازیکن تماس تلفنی گرفته است. فیلیپ در مصاحبه با سان گفت:

بایرن تصور می کرد که قیمت این بازیکن پائین است اما متز نظر دیگری داشت. انتقال به دلیل مسائل مالی انجام نشد اما به نظرم برای وینسنت خیلی مهم بود که اولین قرارداد حرفه ای خود را با متز امضا کرد. باید اعلام کنم که رئال مادرید هم او را می خواهد اما خبر ندارم که زیدان شخصا با او تماس گرفته است یا نه. رئال مادرید و بایرن تنها مشتریان او نیستند. باشگاه های بزرگ هم او را می خواهند. نمی توان هر روز بازیکنی 16 ساله را دید که در لیگ فرانسه بازی می کند.وینسنت استعداد بی نظیری دارد. پای چپش فوق العاده است و می تواند دست به کارهای خارق العاده ای بزند. فیزیک بدنی تیل می تواند بهتر شود اما بازین فوق العاده ایست که دید بالایی دارد و دید متفاوتی دارد.

تیل شش بازی ملی برای لوکزامبورگ داشته و جوان ترین بازیکن تاریخ تیم ملی کشورش است. وی از یازده سالگی در متز حضور داشته است. او در ابتدا در پست مهاجم کاذب بازی می کرد اما با قدرت دریبل زنی و کاشته زنی  که دارد می تواند در پست های دیگر بازی کند.

1140