انتقاد شدید فیلیپ لام از عملکرد ضعیف بایرن مونیخ

انتقاد شدید فیلیپ لام از عملکرد ضعیف بایرن مونیخ

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از اینکه بایرن دو امتیاز حساس را از دست داد، فیلیپ لام عملکرد این تیم را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش وبسایت نود، پس از اینکه بایرن مونیخ برای دومین هفته متوالی نتیجه ای بهتر از نتیجه مساوی به دست نیاورد و کاپیتان باواریایی‌ها عملکرد این تیم را مورد انتقاد قرار داد. بایرن مونیخ که در این دیدار میهمان حریف بود، توسط روبن و کیمیش به گل رسید اما نتوانست برتری اش را حفظ کند و در نهایت با حساب 2-2 متوقف شد. پس از این دیدار لام با انتقاد از عملکرد بایرن مونیخ در مصاحبه با اسکای اسپورتز اعلام کرد:

احساس می‌کنم بازی سرگرم کننده‌ای برای هواداران بود اما ما بیشتر از آن‌ها سرگرم شده بودیم. اگر حس می‌کنید که بدون اینکه تمام توانتان را در دیدار بگذارید می‌توانید پیروز میدان شوید باید خطر از دست دادن امتیاز را بپذیرید، اتفاقی که برای ما افتاد همین بود که تمام توانمان را در این دیدار نگذاشتیم. در این دیدار 100 درصد آمادگی و تمرکز را نداشتیم و نتوانستیم حریف را تحت فشار قرار دهیم. احساس می‌کنم هیچ کدام از ما در شرایط خوبی قرار نداشتیم و در نهایت 2 امتیاز حساس را از دست دادیم.

بایرن چهارشنبه باید مقابل پی اس وی آیندهوون در لیگ قهرمانان اروپا حاضر شود.

1899