مالک سیاه‌جامگان: من رفتم، خداحافظ فوتبال!

مالک سیاه‌جامگان: من رفتم، خداحافظ فوتبال!

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم سیاه جامگان که از ابتدای فصل با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند، این روزها در آستانه فروپاشی قرار گرفته است. مالک باشگاه سیاه جامگان تصمیم به فروش امتیاز گرفته و مشخص نیست تکلیف این تیم چه می شود.

محمدرضا عباسی، مالک باشگاه سیاه جامگان در گفت و گو با "ورزش سه" درباره شرایط آشفته تیمش و ناحقی هایی که برای سیاه جامگان شده، توضیحاتی را ارائه داده است که در ادامه می خوانید:

تیم من بی‌کس مانده است سیاه جامگان من، تیمی که برایش سالها زحمت کشیدم، مظلوم و بی کس مانده و هیچ کس نیست به داد ما برسد. در فوتبالی که دنبال ضعیف کشی هستند و فقط برای تیم های خاص و دولتی برنامه وجود دارد، من چرا باید حق زن و بچه ام را داخل فوتبال بریزم و آخرش هم دقیقه 85 پنالتی ما را جلوی استقلال نگیرند و داور سرمان را ببرد.

به رابطه ها امتیاز می دهند در فوتبال ایران به رابطه ها امتیاز می دهند، نه به بازی خوب. بعد هم می گویند اشتباه شده است. چرا یکبار اشتباهی به نفع ما سوت نمی زنند؟ مقابل فولاد، تراکتور، استقلال و ... برایمان پنالتی نمی گیرند. این چه قانون الکی است؟

دوست دارم ورزشگاه خالی بماند، چرا نمی گذارند؟ مگر قانون میزبان و میهمان در همه جای دنیا اعمال نمی شود؟ تیم من تماشاچی ندارد اما به عنوان میزبان اصلا دوست دارم ورزشگاه خالی بماند. چرا باید هواداران استقلال بیشتر از تیم من باشند. این ظلم به سیاه جامگان است. من به عنوان مالک باشگاه را به ورزشگاه راه نمی دهند؟ دیگر چه انگیزه ای برای ادامه دادن داشته باشم؟ مگر جز این است که فوتبال برای لذت بردن است؟ چرا رفتارها لذت و تفریح را باید از بین ببرد؟

تاج، سیاه جامگان را اداره کند! تصمیمم را برای خداحافظی با فوتبال گرفته ام. به پسرم که مدیرعامل باشگاه است و آقای فرهاد کاظمی هم اعلام کرد که من دیگر کاری به سیاه جامگان ندارم. اگر خودتون می توانید پول بیاورید و باشگاه را اداره کنید. اصلا آقای مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون بیاید باشگاه را اداره کند!

قرارداد 3040 را بهم زدند تمام منابع درآمدزایی را از ما باشگاه های ضعیف گرفته اند. قرارداد من با 3040 را بهم زدند، چرا؟ اگر این اتفاق نمی افتاد، شهره عام و خاص نمی شدم که پول ندارم. من که دستم در جیب دولت نیست، قرارداد بستم اما باشگاه را آدم حساب نکردند و نگذاشتند درآمدزایی کنیم. تاج که قرارداد اسپانسر مرا لغو کرده، حالا خودش هم بیاید تیم را اداره کند.

من رفتم، فوتبال برای خودتان! توقع من این است که واقعیت ها به مردم گفته شود. در ایام سوگواری امام حسین(ع) هستیم؛ مگر امام حسین(ع) برای چه شهید شد؟ مگر دنبال حق نبود. حالا ما در فوتبال خیلی راحت حق خوری می کنیم. این اتفاقات عجیب برایم قابل تحمل نیست و به همین خاطر با فوتبال خداحافظی می کنم. من رفتم، فوتبال هم برای خودتان!