آلگری: اسکودتو در چنین بازی‌هایی تعیین می‌شود

آلگری: اسکودتو در چنین بازی‌هایی تعیین می‌شود

وبسایت رسمی برنامه نود - مکس آلگری ضمن اعتراف به اینکه دیدار تیمش مقابل اودنیزه، پیچیده شده بود، اذعان کرد که راه قهرمانی اسکودتو با پیروزی در چنین بازی‌هایی هموار خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از فوتبال ایتالیا، یوونتوس درحالی‌که با یک گل از حریف خود پیش افتاده بود، با گل‌های دیبالا که از روی ضربه آزاد و یک پنالتی به ثمر رسید، با حساب 2-1 به برتری رسید. الگری در مورد بازی گفت:

بازی پیچیده‌ای بود که ما خودمان آن را پیچیده‌تر کردیم، چرا که باید بهتر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم. ما بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم و حتی دو بازیکن را امروز از دست دادیم اما اسکودتو در چنین بازی‌هایی هست که تعیین می‌شود.هنوز برای بازی سه‌شنبه تصمیم نگرفته‌ام. پیانیچ قرار بود امروز بازی کند اما صبح فهمیدیم که سرما خورده است.

بوفون پس از اشتباه مقابل اسپانیا، باز هم در این دیدار اشتباه داشت. الگری در مورد اینکه آیا این موضوع او را نگران می‌کند گفت:

قطعا نگران نیستم. جیجی در سال 50 بازی انجام می‌دهد و ممکن است هر بازی‌ای اشتباهاتی کوچک داشته باشد. بیایید این‌طور به قضیه نگاه کنیم که او با گلی که اجازه داد اودینزه به ثمر برساند، بازی را باز کرد. هرچند باید اشاره کنیم او در اواخر بازی با دفع ضربه سر مهاجم حریف، پیروزی ما را حفظ کرد.

در مورد تغییر سیستم به 2-4-4 در این بازی:

من دوست دارم بازیکنانم بتوانند در طول بازی تغییر سیستم بدهند. اگر آن‌ها در طول بازی بتوانند این کار را بکنند، نشان از بلوغ تاکتیکی آن‌ها خواهد داشت. ما تغییراتی در نیمه دوم اعلام کردیم و باعث شدیم خطرات اودینزه محدود شود. پس از تغییر سیستم به 2-5-3، مالکیت بهتری هم بر توپ داشتیم.

درنهایت الگری در مورد بازی رم و ناپولی گفت:

بازی جذاب و باکیفیتی بود. رم عملکرد خیلی خوبی داشت اما به نظرم ناپولی هم خیلی خوب ظاهر شد. ما 7 بازی از 8 بازی خود را برده‌ایم و خوشحالیم که اودینزه را شکست دادیم، چرا که پیروزی پس از بازی‌های ملی و بخصوص مقابل چنین تیمی همیشه سخت است.

گفتنی است شاگردان آلگری با 21 امتیاز در صدر جدول قرار دارند.

1405