نانسی 1 – 2 پاریسن ژرمن؛ بازگشت پاریسی‌ها به کورس قهرمانی

نانسی 1 – 2 پاریسن ژرمن؛ بازگشت پاریسی‌ها به کورس قهرمانی

وبسایت رسمی برنامه نود - پاریسی‌ها در این فصل نتایج پر نوسانی داشته اند و با 16 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند.

به گزارش وبسایت نود، شاگردان امری برای بازگشت به کورس قهرمانی محکوم به پیروزی در خانه نانسی هستند، اما در سوی مقابل، نانسی که تنها با 5 امتیاز در رده آخر جدول رده بندی لیگ 1 فرانسه به سر می‌برد برای پیروزی در این دیدار نیاز به یک معجزه خواهد داشت. با این تفاسیر به نظر می رسد شاگردان امری برای پیروزی در این دیدار کار سختی نخواهند داشت.

دقیقه 13: ضربه ایستگاهی لوکاس در حالی به درون دروازه نانسی رفت که ابتدا به نظر رسید در میانه راه به کاوانی و کریچوویاک برخورد کرده است، اما صحنه آهسته مشخص کرد ضربه این بازیکن برزیلی بدون برخورد به بازیکنی به گل تبدیل ده است.

دقیقه 18: بازیکنان پاریسن‌ژرمن که کنترل توپ و میدان را از دقایق ابتدایی در اختیار داشتند، توسط کاوانی به گل دوم دست یافتند. مدافع نانسی تلاش کرد با سر، ضربه بلند آرئولا را به دروازه‌بان خودی پاس بدهد اما کاوانی پاس مدافع نانسی را قطع کرد و موفق شد با ضربه سر گل دوم پاریسی‌ها را به ثمر برساند.

دقیقه 22: ارسال وراتی در موقعیتی عالی به کاوانی رسید اما ضربه سر این بازیکن درست به جایی رفت که دروازه بان حریف انتظارش را می‌کشید.

نیمه نخست این دیدار با برتری تمام و کمال پاریسی‌ها شروع شد و پس از اینکه پاریسن‌ژرمن موفق شد دو بار دروازه حریف را باز کند، بیشتر به حفظ توپ روی آورد تا در پایان نیمه نخست با 2 گل برتری به رختکن بروند.

دقیقه 55: نانسی که توانایی ایجاد خطر روی دروازه حریف را نداشت، ضربه ایستگاهی مناسبی در زاویه‌ای مناسب به دست آورد و ضربه دیارا از روی دیوار دفاعی رد شد و گل نانسی را رقم زد تا امید بازگشت به مسابقه در بازیکنان تیم میزبان زنده شود.

دقیقه 68: کاوانی در موقعیتی مناسب ضربه زیبایی به توپ زد اما شوت این بازیکن دقت کافی را نداشت و توپ با اختلاف زیاد از دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 89: در حالیکه در دقایق پایانی این دیدار نانسی ضربه کرنر به دست آورد، هواداران این تیم با ایجاد صدای بسیار سعی در تهییج بازیکنان خودی داشتند، اما در نهایت دفاع پاریسن‌ژرمن موفق شد این کرنر را دفع کند.

پاریسی‌ها در نیمه دوم این دیدار به حفظ توپ روی آوردند و بازیکنان نانسی نیز قدرت کافی برای گلزنی به قهرمان فصل گذشته را نداشتند تا در نهایت این دیدار خسته کننده با پیروزی پاریسی‌ها به پایان برسد.

خلاصه این دیدار را اینجا ببینید

1899