ناپولی 1 – 3 رم؛ نخستین پیروزی خارج از خانه رم در دربی خورشید رقم خورد

ناپولی 1 – 3 رم؛ نخستین پیروزی خارج از خانه رم در دربی خورشید رقم خورد

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم ناپولی و رم برای کسب رتبه دوم سری آ با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش وبسایت نود، رم پس از پیروزی روحیه بخش مقابل اینتر با روحیه خوبی پا به این دیدار خواهد گذاشت هرچند که جالوروسی هنوز در این فصل سری آ نتوانسته است خارج از خانه پیروزی به دست آورد، از سوی مقابل ناپولی پس از باخت عجیب مقابل آتالانتا، در حالی به مصاف پایتخت نشینان خواهد رفت که میلیک، مهاجم خطرناکش را در اختیار نخواهد داشت.

دقیقه 5: ضربه آزاد اینسینیه به صورت خطرناکی از سمت راست دروازه جالوروسی به بیرون  رفت.

دقیقه 15: پاس ناینگولان در محوطه جریمه به ژکو رسید اما ضربه این بازیکن بوسنیایی راهی به دروازه ناپولی پیدا نکرد.

دقیقه 17: ضربه آلن از سمت راست محوطه جریمه به طرز خطرناکی از سمت راست دروازه رم به بیرون رفت.

دقیقه 21: پاس ناینگولان در پشت محوطه جریمه به صلاح رسید و ضربه پای چپ این بازیکن به طرز خطرناکی از کنار دروازه رینا به بیرون رفت.

دقیقه 43: پاس زیبای محمد صلاح در محوطه جریمه به ادین ژکو رسید و ضربه این بازیکن به گوشه سمت چپ دروازه رینا رفت تا نخستین گل رم در این دیدار باز هم با همکاری صلاح و ژکو به ثمر برسد.

در نیمه نخست این دیدار هر دو تیم تلاش بسیاری انجام دادند تا بتوانند گلزنی کنند اما بی دقتی مهاجمین و دفاع مناسب دو تیم مانع از این شد تا گل‌های بیشتری به ثمر برسد تا در نهایت جالوروسی با برتری 1-0 به رختکن برود.

دقیقه 52:  ضربه خطرناک غلام از پشت محوطه در حالیکه به گوشه سمت راست دروازه می‌رفت توسط شزنی مهار شد.

دقیقه 54: سانتر زیبای فلورنزی از روی ضربه آزاد توسط ژکو در مرکز محوطه جریمه با ضربه سر به گوشه سمت چپ دروازه ناپولی رفت تا رم با حساب 2-0 پیش بی‌افتد.

دقیقه 58:  ارسال غلام به محوطه جریمه با ضربه سر کولیبالی به نخستین گل ناپولی تبدیل شد تا ناپولی برای بازگشت به این دیدار امیدوار شود.

دقیقه 85:  پاس دِروسی در محوطه جریمه به محمد صلاح رسید و ضربه پای چپ این بازیکن به گوشه سمت چپ دروازه رینا رفت تا رم با حساب 3 بر 1 پیش بی‌افتد.

در نیمه دوم ناپولی برای جبران اختلاف ایجاد شده به میدان رفت اما گل دوم رم برنامه های این تیم را به هم ریخت، هرچند که با گل کولیبالی بازیکنان ناپولی امیدوار به بازگشت به این دیدار شدند اما در ادامه این تیم نتوانست حملات دامنه داری را پی ریزی کند، همچنین گل صلاح تیر خلاصی بود بر پیکره ناپولی تا در نهایت پایتخت نشینان نخستین پیروزی خارج از خانه خود را به دست آوردند و به رتبه دوم سری آ صعود کردند.

خلاصخ این دیدار را اینجا ببینید

1899