آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دوباره فابینیو موناکو تنها با مبلغ 40 میلیون یورو اجازه ی انتقال فابینیو به منچستر یونایتد را خواهد داد و این شاید به معنی ایستادن متئو دارمیان در اولدترافورد باشد حداقل تا تابستان آینده. فابینیو در تمام تابستان به یونایتد لینک شد و ژوزه مورینیو به دنبال خرید مدافع راستی جدید است. آنتونیو والنسیا در این پست خوب کار کرده است اما دارمین ایتالیایی به دنبال ترک این تیم در ژانویه است او تنها در یک بازی این فصل وارد زمین شده است.

اینتر میلان به شدت به دنبال خرید مرد ایتالیایی است اما به گزارش گل این معامله تا تابستان آینده به تعویق افتاده است زیرا به نظر می رسد موناکو مبلغ پیشنهادی خود را در تابستان آینده پائین تر می آورد.

 

کاسورلا به اسپانیا بازمی گردد؟ اتلتیکو مادرید، سویا و والنسیا به دنبال خرید سانتی کاسورلا هافبک اسپانیایی آرسنال هستند. قرارداد کاسورلا در آستانه ی به اتمام رسیدن است و هنوز قراردادش را با این تیم  تمدید نکرده است. البته مرد 31 ساله به یوونتوس نیز لینک شده است. البته کاسورلا به دنبال ماندن در تیم شمالی است و آرسن ونگر نیز دوست ندارد مهره ی کلیدی خود را به راحتی از دست دهد.  

 

خواستاران متعدد ایسکو به گزارش ایجنت ایسکو، تاتنهام تا تابستان آینده برای خرید ایسکو صبر خواهد کرد. با وجود کریستین اریکسن، دله علی، موسی سیسوکو، سون هئونگ مین و اریک لاملا در پست هافبک هجومی تاتنهام به دنبال خرید ایسکو است.