آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اینتر به دنبال تقویت قوای خود است آن ها نام های بزرگی می خواهند نام هایی مثل سمیر هندانوویچ و آندره آ رانوکیا یا آسانه دمویا نوکوری نه بلکه نام هایی مانند لوئیز سوارز، سرخیو آگوئرو و یا جیمز رودریگز. بعد از سرمایه گذاری کلان چینی ها در این تیم اینتری ها دیگر مشکل مالی ندارند و مسئله ای برای آن ها نیست. شاید پول دیگر مسئله ای نباشد اما متقاعد کردن چنین بازیکنان بزرگی برای ترک تیم های بزرگشان مانند منچستر سیتی، بارسلونا و یا رئال مادرید بسیار سخت است. ژانگ ژیندونگ مدیر شرکت سانینگ می گوید: "می خواهیم دوباره اینتر را به صدر فوتبال دنیا برسانیم."

ممفیس به وولفسبورگ وولفسبورگی ها نیکلاس بنتنر را اخراج کردند و حالا فضای خالی برای یک بازیکن را دارند. روزنامه ی  آلمانی بیلد باور دارد که ممفیس هدف تیم آلمانی است. وولفسبورگی ها فصل را بسیار بد آغاز کردند و در شش بازی اول تنها شش امتیاز به دست آورده اند.

مرد 22 ساله ی هلندی تنها سه بار و به عنوان یار تعویضی زیر نظر ژوزه مورینیو به زمین فرستاده شده است و کار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی یونایتد دارد. در فصل پیش نیز ممفیس دوران بدی را در یونایتد گذراند او با مبلغ 25 میلیون پوند از پی اس وی آیندهوون به یونایتدی ها اضافه شد.

لیورپول دوباره به دنبال روبن نوس است لیورپول دوباره با ایجنت هافبک پورتو روبن نوس تماس گرفته است. به گزارش رسانه های ایتالیایی قرمزها می توانند در تابستان پیش رو این بازیکن 19 ساله را به خدمت بگیرند. کالچو مرکاتو می گوید که لیورپول و چلسی هر دو قادرند تا 40 میلیون یورو بند رهایی قرارداد نوس را بپردازند.