تلاش دربی اولی‌ها برای پیروزی

تلاش دربی اولی‌ها برای پیروزی

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان و ذوب آهن از ساعاتی دیگر برابر هم صف آرایی خواهند کرد و با توجه به اینکه هر دو تیم وضعیت خوبی را ندارند به شدت به دنبال پیروزی خواهند بود.

عبدا.. ویسی و تلاش برای ایجاد ثبات

سرمربی سپاهان در هفت دیدار گذشته خود 2 برد، 2 باخت، 2 شکست و یک تساوی را کسب کرده است. سپاهان در برخی از بازی‌ها خوب عمل می کند و در برخی از بازی ها فقط نامی از تیم سپاهان دارد. اگر بر اساس روند نتیجه گیری تیم ویسی بخواهیم در مورد نتیجه این دیدار صحبت کنیم، باید تیم سپاهان را برنده بدانیم؛ چرا که تیم سپاهان در این مدت روند با ثباتی را طی نکرده و دو پیروزی یا دو شکست پیاپی را تجربه نکرده است. تمام تلاش ویسی در این دیدار برای کسب پیروزی خواهد بود، چرا که شکست در این دیدار می تواند وضعیت تیم سپاهان را بدتر از گذشته هم بکند و انتقادات از تیم ویسی را افزایش دهد. عبدا... ویسی برای اولین بار تجربه حضور شهرآورد اصفهان را به عنوان سرمربی خواهد داشت و علاوه بر فشاری که برای نتیجه‌گیری بر او وجود دارد، حساسیت های دربی هم بر این فشار خواهد افزود.

مجتبی حسینی و تلاش برای اثبات خود؛

تیم ذوب‌اهن که در سه سال گذشته و با حضور یحیی گل محمدی موفق شده بود، دو جام حذفی را به دست بیاورد، در ابتدای این فصل و با نتایج ضعیفی که به دست آمد، دچار حواشی و تغییراتی شد و در نهایت یحیی گل محمدی تصمیم به جدایی گرفت تا دستیار همیشگی او به عنوان سرمربی جدید ذوب آهن معرفی شود. مجتبی حسینی پس از جدایی یحیی گل محمدی و در بازی مقابل شهرداری شاهین بوشهر تیمش را هدایت کرد و ذوب اهن موفق شد در ضربات پنالتی شهرداری شاهین بوشهر را که در دسته دوم حضور دارد، شکست دهد. حسینی در شهراورد اصفهان علاوه بر اولین دربی، اولین حضور خود به عنوان سرمربی در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد و با توجه به انتظاراتی که از تیم ذوب اهن وجود دارد، کار سختی پیش روی این مربی خواهد بود. سعید آذری پس از رفتن یحیی گل محمدی از مجتبی حسینی به عنوان سرمربی تیم حمایت کرده و پیروزی در این دیدار می تواند در تصمیم سعید آذری مدیرعامل ذوب اهن برای حمایت بیشتر از حسینی تاثیر بسزایی داشته باشد.