پویت: کاسمیرو عامل تمام فراز و نشیب های رئال مادرید است

پویت: کاسمیرو عامل تمام فراز و نشیب های رئال مادرید است

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم رئال بتیس پیش از دیدار برابر رئال مادرید، کاسمیرو را مهری کلیدی و غایب بزرگ زیدان توصیف کرد.

به گزارش وب سایت نود، در ادامه رقابت های هفته هشتم لالیگا تیم فوتبال رئال بتیس در حالی در ورزشگاه خانگی خود به مصاف رئال مادرید خواهد رفت که تیم مادریدی در این بازی نمی تواند علاوه بر چند مصدوم قبلی، از وجود کاسمیرو هم استفاده کند.

سرمربی تیم فوتبال رئال بتیس معتقد است که کاسمیرو مهره ای کلیدی و مهم برای زیدان به حساب می آید و موفقیت این تیم تا حد زیادی به حضور این هافبک برزیلی بستگی دارد. این در حالیست که کاسمیرو تنها مصدوم رئال مادرید نیست و علاوه بر این بازیکن 24 ساله، سرخیو راموس، لوکا مودریچ و خامس رودریگوئز هم نمی توانند برای رئال مادرید به میدان بروند. پویت پیش از دیدار با سفیدپوشان رئال در گفتگو با ایندیپندنت، غیبت کاسمیروی برزیلی را عامل اصلی نتایج ضعیف رئال مادرید در چند هفته گذشته عنوان کرد و گفت:

هواداران فوتبال معتقدند که چهار ماه پیش زیدان عملکرد بهتری داشت؛ به این دلیل که در آن زمان زیدان با میدان دادن به کاسمیرو توانست خیلی موفق عمل کند و فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود. در طول یک ماهی که کاسمیرو مصدوم شده، رئال نتایج ضعیفی را به دست آورده و این مسئله برای مادریدی ها یک فاجعه به حساب می آید.

رئال بتیس گرچه در حال حاضر در رده پانزدهم جدول لالیگا قرار دارد، اما در سه بازی آخر خانگی خود شکستی را متحمل نشده است. گوستاوو پویت تمام توان خود را به کار خواهد بست تا شکست سنگین آنها برابر بارسلونا در هفته نخست لالیگا، در بازی برابر رئال مادرید تکرار نشود. وی در این باره توضیح داد:

پیش از بازی مقابل بارسلونا روی تخته نوشتم از این بازی لذت ببرید؛ اما تیم ما در پایان بازی 6 گل دریافت کرد پس هیچ لذتی از آن بازی نصیب ما و بازیکنان نشد. در دوران فوتبال خودم، زمانی که در زاراگوزا بازی می کردم، هرکسی که به جایگاه تیم در جدول رده بندی نگاه می کرد، فوراً سئوال می کرد که آیا با بارسلونا و رئال مادرید بازی کرده اید یا نه. وقتی می خواستم مقابل یکی از این دو تیم بازی کنم، هیجان زیادی داشتم بنابراین احساس بازیکنان خودم پیش از بازی برابر تیم بزرگ رئال مادرید را به خوبی درک می کنم. همه فکر و ذکر آنها در طول هفته گذشته این بوده که خوب تمرین کرده، به برنامه های تاکتیکی توجه کرده و بازی خوبی ارائه دهند.

2081