تمجید مدافع لیورپول از کلوپ

تمجید مدافع لیورپول از کلوپ

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع انگلیسی لیورپول از بازی زیر نظر یورگن کلوپ لذت می برد.

به گزارش وبسایت نود، ناتانیل کلاین در آستانه دیدار حساس دوشنبه شب با منچستر یونایتد ضمن تمجید از شیوه مربیگری یورگن کلوپ عنوان کرده بازیکنان لیورپول باور دارند با هدایت کلوپ دست یافتن به هر چیزی ممکن است.

کلاین به نقل از فورفورتو گفته:

کلوپ در حال افزایش اعتماد بنفس تیم و کمک کردن به ما برای باور داشتن به اینکه می توانیم هر کاری انجام دهیم است. این روش مربیگری او است. او کاری می کند که باور کنیم می توانیم در هر بازی پیروز شویم. او کاری می کند که باور کنیم از حریف بیشتر تلاش می کنیم و بهتر بازی می کنیم. این کاری است که کلوپ انجام می دهد.

ما همه کار خودمان را می دانیم و نتیجه اش را هم داریم می بینیم. او ما را قدرتمند کرده است. همه از حضور در تیم لذت می برند. همه روحیه خوبی دارند.

من اغلب از تماشای بازی بازیکنان هجومی مان شگفت زده می شوم. شما باید عملکرد تهاجمی تیم را تحسین کنید. استپ های فیرمینو، حرکت های سرعتی کوتینیو، دربیل زنی مانه و چرخش های کرویفی لالانا. تماشای بازی آن ها خوب است. من بازی آن ها را دائما در تمرینات می بینم و با خودم می گویم ما واقعا تیم خوبی داریم. هواداران عاشق بازی تیم هستند.

دانستن اینکه اگر خوب بازی کنیم و به بازیکنان در مکان های مناسب توپ را برسانیم، شانس خوبی برای پیروزی داریم باعث می شود احساس آرامش کنیم.

2031