شادکام: صنعت نفت با یک برد از بحران خارج خواهد شد/ فوتبالم را مدیون دست‌نشان هستم

شادکام: صنعت نفت با یک برد از بحران خارج خواهد شد/ فوتبالم را مدیون دست‌نشان هستم

وبسایت رسمی برنامه نود - آقای گل فعلی لیگ برتر اعتقاد دارد بدشانسی دلیل اصلی نتایج ضعیف اخیر نفت آبادان بوده است.

محمد شادکام، مهاجم تیم صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار وبسایت نود راجع به بازی روز گذشته تیمش مقابل پیکان تهران گفت: بازی خوبی بود. ما برای گرفتن سه امتیاز بازی به تهران آمده بودیم و خیلی هم برای رسیدن به این هدفی که داشتیم تلاش کردیم که متاسفانه نشد. در نیمه اول نه ما خوب بازی کردیم و نه تیم پیکان اما در نیمه دوم بازی خوبی از دو تیم شاهد بودیم. پیکان در همان اوایل نیمه دوم دو موقعیت خوب بدست آورد که توانست هر دو را تبدیل به گل کند، ولی با این حال ما چون باور داشتیم که می‌توانیم بازی را ببریم، حمله کردیم و توانستیم بازی را مساوی کنیم. حتی بعد از اینکه بازی مساوی شد ما فرصت اینکه گل سوم را هم بزنیم داشتیم که آنها را با بدشانسی از دست دادیم و در اواخر بازی هم روی یک ضربه کرنر گل سوم را از پیکان خوردیم و متاسفانه بازی را باختیم.

صنعت نفت که شروع خوبی در لیگ داشت، در چهار هفته اخیر موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان خود نشده است. دلیل افت این تیم چیست؟ شادکام در واکنش به این سوال گفت: تا حدودی تعطیلات لیگ روی عملکرد ما تاثیرگذار بود. البته این اثرگذاری زیاد نبوده. دو بازی آخر ما بیرون از خانه و مقابل دو تیم بسیار خوب بوده که هر دوبازی بسیار سخت بودند. تا حدودی هم بدشانس بودیم و در چند بازی در دقایق آخر گل خوردیم. با این وجود تلاش می‌کنیم در بازی بعد مقابل ماشین‌سازی در آبادان به پیروزی برسیم تا دوران افت تیم به پایان برسد.

مهاجم 5 گله صنعت نفت که در حال حاضر در صدر جدول گلزنان لیگ قرار دارد، راجع به شرایط خود و همچنین تمجید نادر دست‌نشان از او نیز خاطرنشان کرد:

من فوتبالم را مدیون آقای دست‌نشان هستم. او خیلی به من کمک کرده و با تمریناتی که برایم در نظر گرفته، موجب پیشرفتم شده است. بدون شک گل زدن و در صدر جدول گلزنان لیگ قرار داشتن خیلی خوب است اما آقای گل بودن بدون نتیجه گرفتن تیم لطفی ندارد و امیدوارم در آینده گل‌های من موجب پیروزی صنعت نفت شود.

محمد شادکام در پایان راجع به آینده صنعت نفت و این که آیا این تیم در لیگ باقی خواهد ماند یا خیر گفت: در ابتدای لیگ با نتایجی که گرفتیم تا حدودی توقع از ما بالا رفت. تیم ما جوان و خوب است و با اطمینان می‌گویم که هر بازیکن ما در تیم‌های دیگر می‌تواند یک بازیکن تاثیرگذار باشد. قطعاً با یک برد از شرایط خارج خواهیم شد. هدف اصلی ما در این فصل نگه داشتن صنعت نفت در لیگ است و مطمئن باشید به این هدف هم خواهیم رسید.

6017