دست نشان: «منشا» خطاهای خطرناکی می کرد/ داور با او مهربان بود

دست نشان: «منشا» خطاهای خطرناکی می کرد/ داور با او مهربان بود

سرمربی تیم نفت آبادان گفت:تیم ما از نظر بازی داخل زمین روند رو به رشدی را تجربه می کند و مطمئنا در هفته های آینده می توانیم به نتیجه هم برسیم.

نادر دست نشان در گفت و گو با خبرنگار کاپ، در رابطه با شکست تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: بازی دیروز یکی از مسابقات جذاب لیگ امسال بود. به هر حال فوتبال زیبایی اش به همین است که بالا و پایین داشته باشد اما متاسفانه با شکست تیم ما همراه بود. بعد از اینکه دو گل دریافت کردیم در 20 دقیقه پایانی تیم برتر میدان بودیم و توانستیم دو گل هم بزنیم.علاوه بر دو گلی که زدیم روی دو صحنه دیگر می توانستیم به گل برسیم که با عبور راحت داور از روی صحنه ها ما فرصت ها را از دست دادیم.

وی همچنین افزود: یکی از این صحنه ها می توانست خطای هند بازیکن حریف پشت محوطه جریمه پیکان باشد. صحنه دیگر هم خطای مدافع آنها پشت محوطه بود که فیلمش هم موجود است و سند و مدرک برای آنها داریم. داور این خطاها را نگرفت و در نهایت ما در دقایق پایانی گل سوم را دریافت کردیم. 

سرمربی نفت آبادان درباره مهاجم خارجی پیکان تصریح کرد: منشا مهاجم خارجی پیکان فوق العاده فیزیکی و درگیرشونده است. او خطاهای زیادی انجام می دهد اما داور در بازی دیروز خیلی از این خطاها را نگرفت. فیلم دو صحنه از دو خطاها را دارم که با ساعد خود به صورت بازیکنان ما ضربه می زند. وقتی یک بازیکن این همه خشونت از خود نشان می دهد داور باید با او برخورد کند نه اینکه به راحتی از این صحنه ها بگذرد. البته او بازیکن بسیار خوبی است و در پیکان هم مثبت نشان داده اما متاسفانه سبک بازی اش طوری است که دائما از خطا استفاده می کند.

دست نشان همچنین افزود: دیروز داور با مهاجم پیکان خیلی مهربان بود. جالب این بود که داور وقتی چند خطا می گرفت ناراحت می شد و اعتراض هم می کرد. اگر قرار باشد در بازی های بعدی هم منشا همین طور به خطاهای خود ادامه دهد ممکن است بازیکنان زیادی دچار مصدومیت های سخت شوند.

وی درباره درخشش محمد شادکام در هفته های اخیر و قرار گرفتن او در صدر جدول گلزنان لیگ برتر خاطرنشان کرد: شادکام جزو استعدادهای برتر این فصل لیگ برتر محسوب می شود و مطمئنا تا پایان فصل می تواند خودش را پخته تر از این کند. او توانایی بسیار بالایی دارد و قدرت گلزنی اش نشان می دهد که یکی از مهاجمان برتر این فصل خواهد بود. تنها نقطه ضعف شادکام قد کوتاهش است که آن هم با جهش های خوبی که دارد می تواند جبران شود. 

سرمربی نفت آبادان در پایان درباره افت تیمی اش در هفته های اخیر لیگ برتر گفت: ما در هفته های ابتدایی نتایج خوبی گرفتیم و توقعات از ما بالا رفت. مطمئنا می توانیم به شرایط ایده آل مان باز گردیم و تنها مشکل ما در روزهایی که نتیجه نمی گیریم کمبود تجربه است. همین دیروز اگر بازیکنان ما کمی تجربه داشتند می توانستند نتیجه دو-دو را نگه دارند اما آنها احساسی برخورد کردند و گل سوم را هم دریافت کردیم. تیم ما از نظر بازی داخل زمین روند رو به رشدی را تجربه می کند و مطمئنا در هفته های آینده می توانیم به نتیجه هم برسیم.