پیش بازی یوونتوس - اودینزه؛ آلگری فقط به سه امتیاز می اندیشد

پیش بازی یوونتوس - اودینزه؛ آلگری فقط به سه امتیاز می اندیشد

وبسایت رسمی برنامه نود - یوونتوس به دنبال کسب سه امتیاز بازی خانگی است.

به گزارش وبسایت نود، یوونتوس شنبه شب در ورزشگاه خانگی خود از ساعت 22:15 به مصاف اودینزه خواهد رفت. آلگری در حالی تیمش را به زمین می فرستد که نیم نگاهی به بازی حساس سه شنبه شب در خانه لیون دارد. در آن سمت اودینزه بحران زده در تلاش است تا با کسب امتیاز، شرایطش را در جدول بهبود ببخشد.

اودینزه بعد از کسب پیروزی مهم 1-0 در خانه میلان، نتایج بدی را کسب کرد، آن ها در 4 مسابقه بعد از بازی مقابل میلان، که شامل سه مسابقه خانگی بود، فقط یک تساوی را بدست آوردند. همین نتایج بد باعث تغییر مربی در نیمکت اودینزه شد و دل نری کار سختی در بازی مقابل یوونتوس پیش روی خود دارد.

یوونتوس بعد از شکست مقابل اینتر، 4 بازی بعدی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته که سه مسابقه آن با پیروزی های پرگل همراه بوده است، یووه در این 4 مسابقه، دوازده گل به ثمر رسانده است.

فصل گذشته اودینزه در این ورزشگاه به پیروزی 1-0 دست یافت، اما در بازی برگشت بیانکونری انتقام سختی گرفت و توانست با نتیجه 4-0 پیروز شود.

دو تیم محرومی برای این بازی ندارند. ویدمار، لودی و کونه در تیم اودینزه به دلیل مصدومیت غایب خواهند بود. در سمت مقابل، مارکیزیو بعد از ماه ها مصدومیت، ممکن است روی نیمکت حضور داشته باشد. روگانی و آساموا غایبین قطعی یوونتوس هستند و شرایط بونوچی، کیلینی و بن عطیه هنوز مشخص نیست. انتظار می رود آلگری همچون قبل، تیمش را با سیستم 3-5-2 به زمین بفرستد.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات مسابقه

در شش بازی اخیر دو تیم، یوونتوس 4 بار پیروز شده است، اودینزه یک بار و یک مسابقه نیز به تساوی انجامیده است.

یوونتوس در 35 بازی قبلی خود در سری آ، به رکورد 32 برد دست یافته است.

یووه در نُه بازی قبلیش در خانه در سری آ، هم در نیمه اول و هم در پایان مسابقه، پیروز میدان بوده است.

بیانکونری در شش مسابقه از هفت بازی اخیرش در مقابل اودینزه، موفق به ثبت کلین شیت شده است.

یووه در هفت مسابقه قبلیش در سری آ در خانه، حداقل دو گل به ثمر رسانده است. همچنین آن ها در سه بازی قبلی خود در سری آ، دروازه شان را بسته نگاه داشته اند.

اودینزه در دوازده مسابقه از سیزده بازی اخیرش در خارج از خانه در سری آ، موفق به کسب پیروزی نشده است.

یووه، در نه بازی از ده مسابقه اخیرش مقابل اودینزه، شکست نخورده است.

2021