پیش بازی آرسنال - سوانزی؛ اولین تجربه باب بردلی، آزمونی سخت

پیش بازی آرسنال - سوانزی؛ اولین تجربه باب بردلی، آزمونی سخت

وبسایت رسمی برنامه نود - سوانزی با سرمربی جدیدش به مصاف آرسنال می رود.

به گزارش وبسایت نود، آرسنال در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس در خانه میزبان سوانزی است. این بازی روز شنبه ساعت 17:30 در ورزشگاه امارات شهر لندن برگزار می شود.

شرایط دو تیم اصلاً قابل مقایسه نیست، آرسنال در شش بازی قبلی خود، 5 برد پیاپی را کسب کرده است، آن ها در هفته هفتم نیز در دقایق آخر یک برد شیرین را بدست آوردند. در سمت مقابل، سوانزی در شش بازی قبلی خود 5 شکست را تجربه کرده است. همین نتایج باعث شد تا گویدولین شغلش را از دست بدهد و باب بردلی آمریکایی روی نیمکت تیم ولزی لیگ برتر بنشیند. بردلی کار سختی در اولین بازی خود پیش رو دارد.

سوانزی هفته هفتم با بدشانسی در مقابل لیورپول بازی را واگذار کرد. آن ها در دیدار مقابل آرسنال، به دنبال فرار از پنجمین شکست متوالی هستند.

مرتساکر، ژیرو، ولبک و رمزی غایبین توپچی ها هستند ولی کوکلین شرایط بازی را پیدا کرده است. ضمن اینکه اوزیل هم مشکل خاصی برای همراهی تیمش در این مسابقه ندارد.

فرناندز، یورنته و مونترو به احتمال زیاد نمی توانند سوانزی را در این مسابقه حساس همراهی کنند. دایر نیز که برای مدتی طولانی مصدوم خواهد بود.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات مسابقه

میانگین امتیازات آرسنال در خانه مقابل سوانزی، 0.8 امتیاز برای هر بازی است. این میانگین بدترین آمار توپچی ها در خانه در لیگ جزیره، مقابل یک تیم لیگ برتری است.

از طرفی، میانگین امتیاز سوانزی در خانه آرسنال، 2 امتیاز برای هر بازی است که بهترین آمار یک تیم لیگ برتری در ورزشگاه امارات است.

در هر یک از 4 بازی قبلی دو تیم در امارات، تیم ولزی موفق شده از دقیقه 74 به بعد، با زدن گلی، بازی را به تساوی بکشاند یا پیروز میدان شود.

باب بردلی، اولین سرمربی آمریکایی است که در لیگ برتر روی نیمکت یک تیم می نشیند.

ونگر در هشت بازی مقابل تیم هایی که مربیان تازه وارد روی نیمکت خود داشته اند، به شش پیروزی دست یافته است.

لروی فر در هفت بازی این فصل لیگ برتر، 4 گل زده است. او فصل قبل در 26 بازی، به این تعداد گل دست یافت.

آرسنال اکنون در تمامی رقابت ها، به رکورد 4 کلین شیت پیاپی دست یافته است. توپجی ها، فوریه 2009، شش بازی پیاپی کلین شیت کردند.

اوزیل در 16 بازی قبلیش در لیگ برتر، فقط و فقط یک پاس گل ارسال کرده است. آمار او در 16 بازی قبل از آن، یازده پاس گل بود.

2021