پیش بازی منچستر سیتی - اورتون؛ تلاش سیتیزن ها برای فرار از بحران

پیش بازی منچستر سیتی - اورتون؛ تلاش سیتیزن ها برای فرار از بحران

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستر سیتی در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس و پیش از بازگشت پپ گواردیولا به نیوکمپ، میزبان اورتون است.

به گزارش وبسایت نود، در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر، منچستر سیتی روز شنبه 24 مهر 1395 در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر میزبان اورتون است که مایکل اولیور قضاوت این بازی را بر عهده دارد. شاگردان گواردیولا پس از 6 برد متوالی در 6 هفته نخست لیگ برتر، طی آخرین بازی مقابل تاتنهام شکست خورده و متحمل انتقادهای زیادی شدند.

هم اکنون سیتی با 18 امتیاز در صدر جدول حضور داشته ولی فاصله آنها با تیم دوم جدول یعنی تاتنهام فقط یک امتیاز بوده و دریافت 5 گل طی دو بازی اخیر، موجب انتقادات زیادی از خط دفاعی سیتی شده است. اورتون نیز تا پیش از این دیدار، با 14 امتیاز در رده پنجم جدول حضور دارد و نتایج این تیم تحت هدایت رونالد کومان در مقایسه با فصل گذشته، پیشرفت چشمگیری داشته است. این فصل، بهترین شروع اورتون در 7 هفته نخست لیگ برتر پس از فصل 05-2004 می باشد.

نکات آماری بازی:

منچستر سیتی طی 6 تقابل اخیر با اورتون در کلیه رقابت ها، شکست نخورده و فقط 4 گل را دریافت کرده و جالب این که، اورتون طی 4 رویارویی اخیر با سیتی، فقط یک گل به ثمر رسانده است.

منچستر سیتی طی 5 تقابل اخیر با تافی ها در ورزشگاه اتحاد شکست نخورده است.

اورتون طی 3 بازی اخیر در کلیه رقابت ها پیروز نشده است.

اولین تقابل پپ گواردیولا و رونالد کومان به عنوان مربی با یکدیگر بسیار جالب توجه است زیرا این دو چهره مطرح، 5 سال در آن تیم رؤیایی بارسلونا هم بازی بوده و فاتح 4 عنوان قهرمانی لالیگا شده بودند.

منچستر سیتی در 5 بازی از 6 مسابقه خانگی اخیر، پیروز شده و در هر 6 بازی، حداقل دو گل را به ثمر رسانده است.

وضعیت بازیکن های دو تیم:

باکاری سانیا به علت مصدومیت در اردوی تیم ملی فرانسه، غایب خواهد بود و حضور کوین دی بروینه نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. سرخیو آگوئرو و رحیم استرلینگ نیز در خلال تعطیلات موقت بازی های باشگاهی، دچار مصدومیت هایی شده اند و حضور آنها در این بازی نامشخص است. محرومیت سه جلسه ای نولیتو به پایان رسیده و در صورت غیبت استرلینگ، همچنان شانس بیشتری برای حضور خسوس ناواس در ترکیب اصلی به جای لروی سانه وجود دارد.

فیل جاگلیکا مدافع با تجربه اورتون که در اردوی تیم ملی انگلیس دچار مصدومیت شد، از شرایط لازم برای حضور در این بازی همچون روملو لوکاکو و لیتون بینس برخوردار است. جیمز مک کارتی نیز که به تازگی از مصدومیت رها شده و در اردوی تیم ملی ایرلند نیز حضور داشته، شانس زیادی برای ورود به زمین ندارد. محمد بشیچ مدافع اورتون نیز همچنان مصدوم بوده ولی تکلیف آرون لنون برای حضور در این بازی مشخص نیست.

ترکیب احتمالی دو تیم از نگاه وبسایت هو اسکورد:

پیش بینی نتیجه بازی از نگاه وبسایت هو اسکورد:

4464