رونالدو: خود را بهترین بازیکن دنیا می دانم؛ امیدوارم یوونتوس در اروپا خوب کار نکند

رونالدو: خود را بهترین بازیکن دنیا می دانم؛ امیدوارم یوونتوس در اروپا خوب کار نکند

وبسایت رسمی برنامه نود - کریستیانو رونالدو، ستاره تیم رئال مادرید خود را بهترین بازیکن دنیا می داند و معتقد است که تمایل برای پیشرفت مداوم، عامل کلیدی در موفقیتش بوده است.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، این ستاره پرتغالی بعد از فتح یورو 2016 و لیگ قهرمانان اروپا مدعی اصلی دریافت توپ طلای امسال به شمار می رود. وی در مصاحبه با La Gazzetta dello Sport گفت:

در ذهن خود، من بهترین بازیکن دنیا هستم. هر روز خیلی سخت و با جاه طلبی کار می کنم تا قوی ترین باشم. بعد از آن قضاوت به عهده دیگران خواهد بود. همیشه می خواهم خود را بهبود بخشم. خیلی با انگیزه هستم و معتقدم که این کلید موفقیت من در زمین فوتبال است.

این ستاره 31 ساله بعد از مصدومیت زانو در فینال یورو 2016، فصل جدید را با مشکلاتی آغاز کرده است اما بعد از به ثمر رساندن 5 گل برای پرتغال در مرحله مقدماتی جام جهانی، احساس می کند که به اوج خود باز می گردد:

در فینال یورو 2016 دچار مصدومیتی جدی شدم و دو ماه و نیم دور از میادین بودم اما حالا حس خوبی دارم. به بهترین فرم معمول خود بازگشته ام و آماده ام تا از فصل منحصر به فرد دیگری لذت ببرم.

از رونالدو سؤال شد که آیا یوونتوس با خرید هیگواین، پیانیچ و دنی آلوز در تابستان امسال مدعی قهرمانی در اروپا به شمار می رود یا نه، که وی پاسخ داد:

مسلماً آنها خیلی پیشرفت کرده اند. در سال های اخیر آنها خیلی خوب بازی کرده اند، و تیم قدرتمندی دارند، به خصوص در خانه شکست دادن آنها بسیار سخت است. فکر می کنم درست است. من هم تیمی هیگواین بوده ام، او مهاجم بزرگی است که گل های زیادی به ثمر می رساند، اما در پایان فصل، موفقیت بر اساس تعداد عناوینی که فتح کرده است سنجیده خواهد شد. امیدوارم آنها در لیگ قهرمانان اروپا خیلی خوب کار نکنند چون می خواهیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم و به اولین تیمی تبدیل شویم که دو سال متوالی قهرمان می شود. اگر یووه قهرمان سری آ شود مشکلی نیست...

سپس از او در مورد پیشرفت خوزه کایخون در ناپولی و تأثیری که ژوائو ماریو در اینتر داشته سؤال شد:

می بینم که کایخون خیلی خوب بازی می کند. من بازی آنها مقابل بنفیکا را دنبال کردم و متوجه شدم که تیم قدرتمندی هستند. او شروع فوق العاده ای در این فصل داشته و من خوشحالم.

بله، ژوائو ماریو فکر می کند چیز های زیادی برای تیم جدید خود به ارمغان آورده و بالعکس. ما صحبت کردیم، و به من گفت که تیم بازیکنان بزرگی دارد و لیگ ایتالیا بسیار سخت است اما او به خوبی جا می افتد. او هنوز با زبان ایتالیایی آشنا نیست اما چند ماه بعد می تواند خیلی بیشتر صحبت کند.

1771