ذوب آهن ـ سپاهان بعد از تغییرات

ذوب آهن ـ سپاهان بعد از تغییرات

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان که تا قبل از هفته هفتم حتی سودای رسیدن به صدر جدول را در سر داشت پس از شکست برابر پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر نه فقط رکورد 13 ساله نباختش به این حریف در دیدارهای خانگی را از دست رفته دید که با سقوط به رده پنجم تا اطلاع ثانوی از مثلث صدرنشینان خارج شد.

برای ذوب‌آهن اما اوضاع از این همه ناگوارتر بود نه فقط به این دلیل که رکورد شکست‌ناپذیری چهار ساله سبزپوشان اصفهانی برابر استقلال خدشه‌دار شد که بیشتر به این خاطر که آن باخت بیرون از خانه که به فاصله کوتاهی پس از شکست خانگی برابر تراکتورسازی اتفاق افتاد منجر به سقوط این تیم به رده چهاردهم جدول و نزدیک شدنش به منطقه خطر شد.

شاید همین نتایج ناامیدکننده بود که در تعطیلات لیگ منجر به تغییراتی مهم در هر 2 باشگاه شد. ذوب‌آهن با کناره‌گیری یحیی گل‌محمدی و جایگزین شدن مجتبی حسینی به جای او تغییرات در کادر فنی را تجربه کرد و پذیرش استعفای اصغر باقریان و نشستن محسن طاهری به جای او بر صندلی مدیرعاملی سپاهان درست در آستانه شهرآورد اصفهان تغییرات مدیریتی را در این باشگاه رقم زد.

حالا ذوب‌آهن و سپاهان در شرایطی در پنجاه و نهمین شهرآورد فوتبال اصفهان به هم رسیده‌اند که پس از اعمال تغییرات مورد اشاره درصدد جبران مافات هستند. طلایی‌پوشان به دنبال آنند تا خیلی زود به جمع بالانشینان بازگردند و سبزپوشان در تلاشند تا در اسرع وقت از منطقه خطر فاصله بگیرند.