ایووبی: باید ثبات بیشتری پیدا کنم

ایووبی: باید ثبات بیشتری پیدا کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - الکس ایووبی، پدیده باشگاه آرسنال، عنوان کرده که بابت پیشرفتی که داشته به خود افتخار می‌کند.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود و به نقل از اسکای، این بازیکن 20 ساله که اکتبر گذشته اولین بازی خود برای آرسنال را انجام داده بود، در فصل جاری به یکی از بازیکنان ثابت ترکیب آرسنال تبدیل شده است. وی در مصاحبه‌ای اختصاصی با اسکای گفته است که به خاطر پیشرفتش و رسیدن به ترکیب آرسنال خیلی خوشحال است. وی گفت:

من به هکتور (بیرین) نگاه می‌کردم و پیشرفت او را زیر نظر داشتم، چرا که او تا حدودی هم سن و سال من است. با خودم فکر کردم که شاید لازم است مثل خیلی‌ها برای پیشرفت، یک دوره قرضی را سپری کنم. اما من به روش دیگری به ترکیب تیم رسیدم و از این بابت خیلی خوشحالم. هر وقت که برای تیم زیر 18 یا زیر 21 سال باشگاه بازی می‌کردم، صرفاً به دنبال ارائه بهترین عملکرد ممکن بودم. موقعیت کنونی من در تیم باورکردنی نیست.

هرچند شروع فوق‌العاده ایووبی باعث شده تنوع خط حمله آرسنال بالا برود، این بازیکن به دنبال این است که ثبات بیشتری پیدا کند و هر هفته بتواند عملکردی خوب داشته باشد. وی ادامه داد:

من می‌خواهم ثبات بیشتری پیدا کنم. معتقدم تابه‌حال عملکرد خوبی داشته‌ام اما این موضوع باید در همه بازی‌ها به چشم بیاید و باید بتوانم این سطح از عملکرد را حفظ کنم. هرچه بیشتر پیشرفت می‌کنم، نگاهم به اهداف پیش رویم بیشتر می‌شود. من فرصتی برای فکر کردن به گذشته ندارم و باید برای آینده آماده شوم. می‌خواهم بازهم پیشرفت کنم.

گفتنی است آرسنال که در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد، شنبه و از هفته هشتم لیگ برتر، به مصاف سوانسی خواهد رفت.

1405