پیکان تهران - صنعت نفت آبادان؛ نفت آبادان به دنبال جایگاه همنام تهرانی

پیکان تهران - صنعت نفت آبادان؛ نفت آبادان به دنبال جایگاه همنام تهرانی

وبسایت رسمی برنامه نود - وبسایت رسمی برنامه نود -  تیم های پیکان تهران و صنعت نفت آبادان امروز جمعه بعد از 24 روز تعطیلی لیگ در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر به دیدار هم می روند.

به گزارش وبسایت نود، شاگردان مجید جلالی در حالی میزبان نفت آبادان خواهد بود در 7 دیدار ابتدایی لیگ، با وجود اینکه تنها یک بار شکست خورده‌ اند، اما یکی از تیم‌هایی هستند که تساوی‌های زیادی کسب کرده‌اند و بیش از یک برد در کارنامه خود ندارند.

پیکانی ها که از لحاظ هجومی عملکرد متوسطی دارند از لحاظ دفاعی آمار بسیار بدی دارند و در تلاش هستند تا مقابل صنعت نفت به اولین برد خانگی و همچنین دومین پیروزی پیاپی دست پیدا کنند.

تیم پیکان تا هفته ششم هیچ بردی را کسب نکرده بودند تا اینکه موفق شدند با نتیجه 3 بر 2 استقلال خوزستان را شکست دهد و حالا آنها امیدوارند در این دیدار خانگی مقابل دیگر تیم خوزستانی پیروز شوند تا همچنان بتوانند در جمع تیم‌های تک رقمی جدول لیگ باقی بمانند.پیکان تهران هم اکنون با 8 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد و آنها می توانند در بهترین شرایط در صورت کسب پیروزی تا رده چهارم جدول رده بندی صعود کنند.اما در مقابل صنعت نفت آبادان هم تلاش می‌کند یک برد دیگر کسب کند تا همچنان در جمع مدعیان باقی بماند.

این تیم خوزستانی، برخلاف شروع خوب در لیگ برتر، در هفته‌های گذشته چندان موفق نبوده است.

مهم‌ترین هدف شاگردان دست نشان در بازی امروز کسب 3 امتیاز است. آنها بهتر از هر کسی می دانند برای ماندن در بالای جدول راهی جز شکست تیم پیکان ندارند و همین مسئله، جذابیت این دیدار را دو چندان خواهد کرد.

تیم نادر دست نشان در حالی به تهران سفر می کند که در حال حاضر با 10 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد. آنها می توانند با شکست پیکان، هم نام تهرانی خود را کنار بزنند و موقتا به رده سوم برسند.

پیکان و صنعت نفت آبادان تاکنون در لیگ برتر و لیگ یک 10 بار به مصاف هم رفتند که آمار کاملا به سود آبادانی ها است. سهم نفت 5 برد، 4 بازی مساوی و 1 بازی را هم پیکان پیروز شده است. تنها پیروزی پیکان مقابل نفت آبادان 6 سال پیش بود و پس از آن ديگر نتوانستند صنعت نفت را شکست دهند.

مصاف دو تیم پیکان و نفت آبادان، امروز جمعه 23 مهر ساعت 17 در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار خواهد شد.

2020