پیش بازی دورتموند-هرتابرلین؛ تلاش دورتموند برای بازپسگیری رده دوم

پیش بازی دورتموند-هرتابرلین؛ تلاش دورتموند برای بازپسگیری رده دوم

وبسایت رسمی برنامه نود - در اولین دیدار از هفته هفتم بوندس لیگای آلمان دورتموند به مصاف هرتا برلین خواهد رفت.به گزارش وبسایت نود، در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته هفتم بوندس لیگا، دورتموند با هرتا برلین بازی خواهد کرد. این دیدار از راس ساعت 22 روز جمعه در ورزشگاه زیگنال ایدونا پارک دورتموند آغاز خواهد شد. قضاوت این بازی برعهده پاتریک ایتریش، پلیس 37 ساله هامبورگی خواهد بود.وضعیت دو تیمدورتموند: اوضاع تیم توماس توخل زیاد جالب به نظر نمی رسد. بازی های ملی در دو هفته گذشته آسیبی جدی به ترکیب توخل وارد کرده و چندین بازیکن کلیدی این تیم به دلیل مصدومیت در این بازی نمی توانند به میدان بروند. دورتموند در آخرین بازی خود در بوندس لیگا 2-0 در بای آرنا مغلوب بایر لورکوزن شد و هم اکنون با کسب 12 امتیاز در مکان سوم جدول قرار دارند.هرتا برلین: نماینده پاییتخت آلمان نتایجی فوق العاده در فصل جاری کسب کرده است و در چند دهه اخیر چنین عملکردی از این تیم دیده نشده است. هرتا برلین هم اکنون با کسب 13 امتیاز تیم دوم جدول است. آن ها در آخرین در ورزشگاه اختصاصی خود 2-0 هامبورگ را شکست دادند.

غایبین بازیدورتموند: سوکراتیس، رویس، دورم، شورله، راموس، بندر، گوئریرو، کاسترو، پیژچک، سوبوتیچهرتا برلین: پکاریک، باوم یوهان، داریدا، دودا، لوستنبرگر، شیبر

نکات ویژه بازی

♦ دورتموند در صورتی که در این بازی شکست نخورد به رکورد 25 بازی خانگی بدون شکست خواهد رسید که رکوردی جدید در تاریخ این باشگاه محسوب می شود.♦ هرتا برلین پس از 6 هفته 13 امتیاز کسب کرده است و این بهترین عملکرد آن ها از فصل 1970/71 محسوب می شود.♦ پال داردای سرمربی هرتا برلین به عنوان مربی و بازیکن در دورتموند موفق به کسب برد نشده است.♦ بازیکنان دورتموند با مربیگری توخل در 40 بازی بوندس لیگا 98 بار دروازه حریفان را باز کرده اند. این بهترین عملکرد در بین مربیان تاریخ دورتموند محسوب می شود.♦ وداد ایبیشویچ با دو گلی که در بازی مقابل هامبورگ به ثمر رساند تبدیل به بهترین گلزنی بوسنیایی تاریخ بوندس لیگا شد.♦ بازیکنان هرتا برلین در این فصل 3 بار موفق به کلین شیت شده اند و این امر برای دورتموندی ها 1 بار محقق شده است.

ترکیب دو تیم و آمار بازی  

7899