ذوب آهن - سپاهان/ دربی تازه نفس ها در کنار زاینده رود

ذوب آهن - سپاهان/ دربی تازه نفس ها در کنار زاینده رود

تیمهای ذوب آهن و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته هشتم به دیدار هم می روند.

ذوب آهن اصفهان – فولاد مبارکه سپاهان – ورزشگاه فولاد شهر اصفهان  ساعت 17:00

محسن ترکی – رضا سخندان – یعقوب سخندان – محمدرضا تارخ – ناظر: حیدر شکور

به گزارش کاپ، هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه آغاز می شود و یکی از جذاب ترین مسابقات این هفته، دربی اصفهان است. دوئل سپاهان عبدالله ویسی و ذوب آهن مجتبی حسینی.

×سپاهان در هفت هفته ای که از لیگ شانزدهم گذشته ۱۰ امتیاز کسب کرده و در رده پنجم قرار دارد. پیروزی زردپوشان آنها را در بهترین شرایط به رده سوم می رساند و شکستشان بدون شک با چند رده تنزل سپاهان را با تنزل روبرو خواهد کرد.

×ذوب آهن هم با ۶ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد. مجتبی حسینی در این مسابقه می تواند با یک برد تیمش را حداقل برای یک هفته به منطقه امن ببرد اما شکست یا توقف می تواند آنها را در همین منجلاب نگه دارد.

×پس از بازی با فولاد، حالا دومین تجربه لیگ برتری مجتبی حسینی به عنوان سرمربی خواهد بود. حسینی در بازی با فولاد به برتری رسید و تنها برد ذوب را دشت کرد.

×هر دو تیم در جام حذفی مقابل رقبای خود به برتری رسیدند. سپاهان غذای سبز مشهد را برد و ذوب آهن هم شهرداری بوشهر را از پیش رو برداشت.

×احسان حاج صفی تنها بازیکن ملی پوش دو تیم است. این بازیکن روز پنجشنبه به اردوی تیمش اضافه شد.

×محسن طاهری به عنوان مدیرعامل جدید سپاهان به جای اصغر باقریان روی کار آمده است و حالا در اولین تجربه باید رو در روی ذوب آهن قرار بگیرد.

×با اینکه دو تیم ۹ رده در جدول رده بندی فاصله دارند اما تعداد گل های ذوب آهن یکی بیشتر است. البته ذوبی ها تفاضل گلشان منفی یک است و سپاهانی ها صفر.

×عبدالله ویسی و مجتبی حسینی اولین دربی اصفهان خود را به عنوان سرمربی تجربه می کنند.

×محمدرشید مظاهری پس از دو هفته غیبت در لیگمی تواند برای تیمش به میدان برود.

×دو تیم تاکنون ۶۰ بار به دیدار هم ر فته اند که سهم سپاهان، ۲۱برد بوده است.۲۳ بازی مساوی شده و ۱۶ دیدار را هم ذوب آهن برده است.

×مهدی رجب زاده با پنج گل، بهترین گلزن تاریخ شهرآورد اصفهان است.