توخل: هرتا برلین تیم بسیار منظمی است؛ دمبله هنوز توانایی هایش را نشان نداده است

توخل: هرتا برلین تیم بسیار منظمی است؛ دمبله هنوز توانایی هایش را نشان نداده است

وبسایت رسمی برنامه نود - در آغاز هفته هفتم رقابت های بوندس لیگا روز جمعه دورتموند به مصاف هرتا برلین خواهد رفت.

به گزارش وبسایت نود، دورتموند در هفته هفتم بوندس لیگا دیداری سخت پیش رو خواهد داشت و باید با هرتا برلین دیدار کند. توماس توخل در این بازی چند تن از بازیکنان کلیدی خود را به دلیل مصدومیت در بازی های ملی در اختیار نخواهد داشت. توخل عصر پنج شنبه در کنفرانس خبری پیش از این دیدار شرکت کرد.

توخل درباره وضعیت بازیکنانش گفت:

لوکاس پیژچک و آدریان راموس در لیست بازیکنان برای این بازی حضور نخواهند داشت. اوبامیانگ تمرین پنج شنبه را به دلایل شخصی از دست داد اما در بازی روز جمعه در ترکیب خواهد بود. مصدومیت بارترا رفع شده و او آماده بازی است ولی به دلیل حضور کم او در تمرینات هنوز سر بازی کردن او تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده ایم.

توخل درباره بازی با هرتا برلین هم گفت:

هرتا با نظم بالایی دفاع می کند. ما برای شکستن خط دفاعی آن ها صبر زیادی لازم داریم. از طرفی دیگر آن ها در خطوط جلو بسیار موثر و مفید بازی می کنند و از کمترین موقعیت های بیشترین استفاده ها را می کنند. در حال حاضر برای این بازی ما 16 بازیکن از تیم اصلی در اختیار داریم و باید چند بازیکن جوان به ترکیب تیم برای این بازی اضافه کنیم.

توخل درباره عثمان دمبله ستاره جوان تیمش گفت:

دمبله هنوز توانایی های بالقوه زیادی دارد. از حضور او در این سطح از فوتبال فقط 12 ماه سپری می شود. ما قدرت دریبلینگ و شجاعت دمبله را دوست داریم. دمبله ترکیبی از سرعت، پاس و دریبلینگ در بالاترین سطح است و این خصوصیت ها او را تبدیل به بازیکنی فوق العاده کرده است.

دورتموند برای دیدار مقابل هرتا برلین 10 بازیکن کلیدی خود از جمله سوکراتیس، شورله، گوئریرو و کاسترو را در اختیار نخواهد داشت.

7899