آنچلوتی: رم و ناپولی می‌توانند رقیب یوونتوس باشند

آنچلوتی: رم و ناپولی می‌توانند رقیب یوونتوس باشند

وبسایت رسمی برنامه نود - کارلو آنچلوتی معتقد است رم و ناپولی می‌توانند برای کسب اسکودتو با یوونتوس رقابت کنند.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از فوتبال ایتالیا، بانوی پیر در 5 سال گذشته همواره قهرمان سری آ بوده است و در این مدت نزدیک‌ترین رقیبان این تیم، ناپولی و رم بوده‌اند. آنچلوتی در این باره گفت:

مطمئن باشید لیگ پس از 7 بازی، تکلیف لیگ مشخص نخواهد شد. هر چیزی ممکن است رخ دهد و هنوز 31 بازی از فصل جاری باقی است. رم و ناپولی نباید به جدول نگاه کنند. تابه‌حال آن‌ها عملکردی 100 درصدی نداشته‌اند اما می‌توانند با یوونتوس به رقابت بپردازند. ناپولی فوتبال مالکانه‌ای ارائه می‌کند اما رم در ضد حملات تخصص بهتری دارد. هردوی این تیم‌ها از ابزار لازم برخوردارند. نبود میلیک برای ناپولی خیلی سخت خواهد بود چرا که وی شروعی فوق‌العاده در این باشگاه داشته است. هرچند که او تمام‌کننده‌ای در سطح هیگواین نیست. حالا گابیادینی باید ارزش خود را ثابت کند و به نظر من، این مسئله روی تیم ساری اثرگذار نخواهد بود.

رم تیمی بزرگ با خط دفاعی و هافبک خیلی خوب است. حذف آن‌ها از لیگ قهرمانان مایه تعجب من و خیلی از همکارانم بود. اما حالا آن‌ها فرصت دارند تا با عملکردی مناسب در لیگ اروپا به جبران گذشته بپردازند.

وی در مورد ژکو ادامه داد:

قطعا او نیاز به اعتمادبه‌نفس دارد اما او همیشه یک مهاجم بزرگ بوده است. هرکسی در دوران بازیش افت و اوج‌هایی داشته و به نظرم او همیشه مهاجم بزرگی بوده است. به همین خاطر به نظرم آن‌ها باید در مورد ژکو صبور باشند. به‌خصوص که رم در خط حمله بازیکنانی دارد که بتوانند به ژکو برای نشان دادن بهترین عملکردش کمک کنند و درعین‌حال یادمان باشد که همیشه توتی نیز هست.

درحالی‌که رم و ناپولی این هفته به مصاف هم می‌روند، از آنچلوتی در مورد اینکه آیا پیشنهادی از این تیم‌ها داشته است پرسیده شد. وی گفت:

ناپولی هرگز به دنبال من نبوده است اما من رابطه خوبی با دی لورنتیس دارم. در زمان کاپلو اما رم به دنبال من بود. شاید روزی به این تیم رفتم! هرگز نگویید هرگز.

گفتنی است تیم‌های ناپولی و رم به ترتیب با 4 و 5 امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس در جایگاه دوم و سوم جدول رده‌بندی سری آ ایتالیا قرار دارند

1405