آلکاسر: پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید سخت تر از برد مقابل رئال مادرید است

آلکاسر: پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید سخت تر از برد مقابل رئال مادرید است

وبسایت رسمی برنامه نود - پاکو آلکاسر، خرید جدید بارسلونا اتلتیکو مادرید را مهمترین رغیب بارسا برای کسب مقام قهرمانی در لالیگای اسپانیا قلمداد کرد.

به گزارش وبسایت نود، مهاجم بارسلونا اتلتیکو مادرید را مهمترین مانع در برابر بارسلونا برای دفاع از عنوان قهرمانی لالیگا دانست و در ادامه به وبسایت کادنا کوپه گفت:

آن‌ها بازی متفاوت و بهتری را به نمایش می‌گذارند و پیروزی مقابل اتلتیکو دشوارتر از پیروزی مقابل رئال مادرید است. واضح است که مقابله با سبک مورد نظر سیمئونه ساده نیست، تیم تحت هدایت او همواره برای پیروزی راهی میدان می‌شود و برای پیروزی در هر دیداری آمادگی کامل دارد.

با توجه به عملکرد نه چندان دلپذیر مهاجم ملی پوش بارسلونا، این بازیکن هنوز نتوانسته است جایگاه ثابتی در ترکیب اولیه بارسا پیدا کند و علاوه بر آن هنوز موفق به گلزنی برای کاتالان‌ها نشده است. آلکاسر ضمن اشاره به این موضوع که اعتماد به نفس بالایی دارد اعلام کرد که روزهای سخت او روزی به پایان خواهد رسید، او در ادامه افزود:

قبل از هر چیز می‌خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم، با این حال زمانی که از تیمی به تیم دیگر منتقل می شوید، مدتی زمان خواهد برد که با بازیکنان جدید هماهنگ شوید، روزهای ابتدایی حضور در هر تیمی بسیار سخت خواهد بود. همه مهاجمین دوست دارند برای تیم گلزنی کنند و اگر نتوانند در این زمینه موفق عمل کنند مورد انتقاد قرار خواهند گرفت. اما همیشه گفته‌ام که در چنین شرایطی باید آرام بود و به تغییر شرایط فکر کرد.

1899