رونالدینیو: هیچ وقت حس کمبود رقابت نداشتم، در هر تیمی بازی کردم به قهرمانی رسیدم

رونالدینیو: هیچ وقت حس کمبود رقابت نداشتم، در هر تیمی بازی کردم به قهرمانی رسیدم

وبسایت رسمی برنامه نود - رونالدینو ضمن رد کردن این اتهام که او در سال‌ها آخر فوتبالش افت کرده بود اعلام کرد که هیچ گاه حس رقابت در او از بین نرفته بود.

به گزارش وبسایت نود، رونالدینیو که در دوران حضورش در بارسلونا به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیا شناخته می شد، پس از ترک این تیم اسپانیایی خیلی زود از دوران اوجش فاصله گرفت و در نهایت در سال 2011 به کشورش بازگشت. در حالیکه بسیاری از افراد انتظار داشتند تا این بازیکن بیشتر در دوران اوجش باقی بماند اما این ستاره سابق بلوگرانا اعلام کرد که به دوران فوتبالش افتخار می‌کند، او در مصاحبه با مارکا اعلام کرد:

در گرمیو شروع کردم و به قهرمانی رسیدم، به پاریسن‌ژرمن رفتم و آن‌جا هم توانستم به قهرمانی برسم و در بارسا همه افتخارات را کسب کردم. همچنین به کوئرتارو رفتم و موفق شدم برای اولین حضور این تیم در یک دیدار فینال کمک کنم. در فلامینگو 7 ماه پشت سر هم را بدون باخت پشت سر گذاشتیم و در زمان حضورم در اتلتیکو مینیه‌رو توانستیم اولین قهرمانی در کوپا لیبرتادورس را برای این تیم به ارمغان آوریم. با این تفاسیر احساس می‌کنم همیشه حس رقابت در من وجود داشته است.

وقتی از او در مورد بازیکنان مورد علاقه‌اش در طول تاریخ پرسیده شد، بازیکن سابق بارسلونا تعدادی از هم وطنانش را نام برد که الگوهای او بوده‌اند، او در این مورد گفت:

الگوهای من رونالدو، ریوالدو، روماریو و روبرتو کارلوس هستند، مدت‌ها بازی آن‌ها را در تلوزیون مشاهده می‌کردم و خوش شانس بودم که توانستم با آن‌ها هم بازی شوم.

جادوگر 36 ساله برزیلی به روزهای پایانی فوتبالش نزدیک می‌شود اما در حال اضر از سال آخر حضورش در زمین فوتبال لذت می‌برد، وی در این خصوص ادامه داد:

به اینکه یک سال دیگر به فوتبال ادامه بدهم هم فکر می‌کنم اما باید اعتراف کنم که به روزهای پایانی فوتبالم نزدیک شده‌ام.

1899