سرمربی آرژانتین: از تماشای یک ورزشگاه مملو از تماشاگر لذت می بریم

سرمربی آرژانتین: از تماشای یک ورزشگاه مملو از تماشاگر لذت می بریم

وبسایت رسمی برنامه نود - ادگاردو بائوزا سرمربی تیم ملی آرژانتین در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل پاراگوئه، ترکیب اصلی تیمش را اعلام و توضیحاتی را درباره این دیدار حساس بیان کرد.

به گزارش وبسایت نود، تیم ملی فوتبال آرژانتین در دهمین بازی از رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 در قاره آمریکای جنوبی، میزبان تیم ملی پاراگوئه در ورزشگاه ماریو کمپس شهر کوردوبا خواهد بود. ادگاردو بائوزا درباره این بازی می گوید:

تیم ما همیشه از همه توان خویش برای کسب نتیجه استفاده کرده و چیزی کم نمی گذارد اما شرایطی وجود دارد که همیشه اجازه نمی دهد تا نتیجه دست شما باشد. در نزد ما، خود انتقادی وجود دارد. ما کلیه کارهای خوبی و همچنین کارهای بد در بازی های گذشته را تحلیل کردیم. انتظار می رود که بازی سختی را در پیش داشته باشیم. به طور طبیعی، هر مسابقه از مرحله انتخابی جام جهانی بسیار دشوار است ولی ما همه تلاش خود را برای پیروزی به کار خواهیم بست.

بائوزا در ادامه افزود:

خیلی خوب است که یک ورزشگاه مملو از تماشاگر داشته باشید که ما از آن برخورداریم. همین موضوع باعث افزایش انگیزه بازیکن های ما شده است. خیلی عالی می شود که مردمی را بببینید که این طور برای تماشای تیم ملی کشور خود و یک مسابقه از مرحله انتخابی جام جهانی به ورزشگاه می آیند.

سرمربی کهنه کار آرژانتینی درباره رویکرد آلبی سلسته مقابل آلبی روخا می گوید:

ما باید مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم و نباید میانه میدان را به حریف واگذار کنیم. ما انتخاب کردیم که همین جا اقامت کنیم تا بازیکن ها خواب راحت تری را داشته باشند. تغییرات مورد نیاز در تیم صورت گرفته تا همه چیز برای برگزاری یک بازی خوب از جانب ما فراهم شود. ما به بازیکن های خود اطمینان کافی داریم.

گفتنی است که هم اکنون آرژانتین و پاراگوئه به ترتیب با 16 و 13 امتیاز در رده های پنجم و ششم جدول رده بندی قرار دارند ولی آرژانتینی ها پس از دو نتیجه مساوی 2-2 طی دو بازی اخیر، به چیزی کمتر از 3 امتیاز این بازی قانع نخواهند بود.

4464