پیش بازی کلمبیا - اروگوئه؛ روز دشوار یاران پکرمن در غیاب کاپیتان

پیش بازی کلمبیا - اروگوئه؛ روز دشوار یاران پکرمن در غیاب کاپیتان

وبسایت رسمی برنامه نود - در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 در منطقه آمریکای جنوبی، تیم های ملی کلمبیا و اروگوئه با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

به گزارش وبسایت نود، در دهمین بازی از مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 در قاره آمریکای جنوبی، تیم ملی فوتبال کلمبیا ساعت 12 بامداد چهارشنبه 21 مهر 1395 در ورزشگاه متروپولیتانو روبرتو ملنده شهر بارانکوئیا میزبان اروگوئه صدرنشین است. کلمبیا در حال حاضر با 16 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته ولی اروگوئه 19 امتیازی در صدر جدول به سر می برد و برای ادامه صدرنشینی، به هر 3 امتیاز این بازی دشوار نیاز دارد. با توجه به نتایج چند سال اخیر در فوتبال منطقه آمریکای جنوبی می توان گفت که پس از برزیل و آرژانتین به عنوان دو قدرت سنتی فوتبال در این قاره، هم اکنون اروگوئه و کلمبیا قدرتمندترین و پر ستاره ترین تیم های آمریکای جنوبی محسوب می شوند.

حساسیت این بازی به قدری بالا است که در صورت برد کلمبیا، شرایط برای اروگوئه بسیار پیچیده تر شده و حاشیه امنیت این تیم برای صعود به جام جهانی به خطر می افتد زیرا هر دو تیم هم امتیاز خواهند شد. کلمبیا در بازی قبل، با تک گل دقیقه 90 توانست 3 امتیاز حیاتی را از پاراگوئه بگیرد در حالی که اروگوئه با یک نمایش فوق العاده تیمی و درخشش لوئیز سوارز و ادینسون کاوانی با نتیجه 3-0 از سد ونزوئلا گذشت. اروگوئه در دو بازی اخیر، 7 گل به تیم های حریف زده و حتی یک گل هم نخورده است.

نکات آماری بازی: 

اروگوئه بهترین خط دفاعی را در بین 10 تیم منطقه آمریکای جنوبی در مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 داشته و فقط 5 گل دریافت کرده ولی هر 5 گل دریافتی شاگردان اسکار تابارز در بازی های خارج از خانه بوده است. هر دو تیم طی 3 بازی اخیر، فقط یک بار شکست خورده اند که تنها شکست آنها نیز مقابل برزیل و آرژانتین بود.

در 4 تقابل اخیر این دو تیم، هر تیم به صورت یک بازی در میان پیروز شده است.

در 4 تقابل اخیر این دو تیم، همواره تیم پیروز توانسته کلین شیت داشته باشد.

طی 10 رویارویی اخیر تیم های کلمبیا و اروگوئه، فقط دو برد نصیب کلمبیا شده است.

کلمبیا طی 10 بازی اخیر خانگی در مسابقات انتخابی جام جهانی، فقط یک بار باخته است.

اروگوئه طی 18 بازی اخیر خارج از خانه در مسابقات انتخابی جام جهانی، فقط 4 برد را به دست آورده است.

کلمبیا در 17 برد خانگی اخیر در مسابقات انتخابی جام جهانی، 15 بار کلین شیت داشته اند.

طی 40 رویارویی این دو تیم در کلیه رقابت ها، 19 برد، 13 مساوی و 13 باخت نصیب اروگوئه شده است.

وضعیت بازیکن های دو تیم:

غایب بزرگ این بازی، حامس رودریگز مهاجم تیم ملی کلمبیا و باشگاه رئال مادرید است. او به علت مصدومیت در اردوی کلمبیا، بازی قبل را نیز از دست داد و در نهایت مجبور به بازگشت به اسپانیا شد. انتظار می رود که کارلوس باکا تک مهاجم «لوس کافه تروس» در این بازی باشد.

تیم ملی فوتبال اروگوئه با تمام قوا به کلمبیا سفر کرده و هیچ بازیکن مصدوم یا محرومی ندارد.

ترکیب احتمالی دو تیم از نگاه وبسایت هو اسکورد:

پیش بینی نتیجه بازی از نگاه وبسایت هو اسکورد:

4464