خبری از یار دوازدهم نیست؛ سکوهای آزادی خالی می ماند؟/عکس

خبری از یار دوازدهم نیست؛ سکوهای آزادی خالی می ماند؟/عکس

در فاصله سه ساعت تا شروع بازی ایران و کره جنوبی ورزشگاه آزادی همچنان خالی از تماشاگر است.

به گزارش کاپ، با اینکه در روزهای اخیر ملی پوشان و مسوولان فدراسیون از مردم برای حمایت تیم ملی در بازی مقابل کره درخواست کمک کرده بودند در فاصله سه ساعت تا شروع بازی مهم ایران مقابل کره جنوبی همچنان سکوهای خالی ورزشگاه آزادی توی ذوق می زند. نهایتا تا به این لحظه 5 هزار نفر روی سکوهای آزادی حضور دارند که این موضوع برای تیم پرتماشاگری مثل ایران یک فاجعه محسوب می شود.

البته ممکن است در ساعات آینده هوادارانی که هم اکنون مشغول عزاداری در هیات های تهران هستند خودشان را به ورزشگاه برسانند اما در مقایسه ای بین حضور هواداران در این مسابقه و بازی مقابل قطر که 11 شهریورماه امسال برگزار شد متوجه می شویم مردم استقبال خوبی از بازی امروز تیم ملی نداشته اند. تصویر زیر در فاصله 3 ساعت مانده تا شروع بازی ایران و قطر ضبط شده است.

با اینکه حتی کره ای ها هم اعلام کرده بودند از جو ورزشگاه آزادی می ترسند و بازیکنان ایران هم ورزشگاه آزادی را به عنوان جهنمی برای آنها تعریف کرده بودند اما مطمئنا با این روند سکوهای آزادی امروز پر نخواهد شد. اتفاقی که فقط می تواند حریف چشم بادامی ایران را به خاطر فشار کمتری که متحمل می شود خوشحال کند.