پیش بازی ونزوئلا – برزیل؛ ونزوئلا در پی انجام ماموریت غیر ممکن

پیش بازی ونزوئلا – برزیل؛ ونزوئلا در پی انجام ماموریت غیر ممکن

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم ملی ونزوئلا که تنها توانسته است 2 امتیاز از دیدارهای مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی کسب کند بامداد چهارشنبه باید میزبان برزیل باشد، این تیم پس از شکست 3-0 مقابل اروگوئه پا به این میدان خواهد گذاشت و به نظر می‌رسد به چیزی شبیه معجزه نیاز دارد تا برنده این دیدار باشد.

به گزارش وبسایت نود، در حالیکه ونزوئلا تنها تیم بدون برد رقابت‌های انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی است، در نقطه مقابل برزیل با 18 امتیاز و تنها یک امتیاز کمتر از اروگوئه در مقام دوم جدول این  رقابت‌ها است، برزیل پس از برد 5-0 مقابل بولیوی با روحیه مناسبی مقابل ونزوئلا صف آرایی خواهد کرد. برزیل با 5 برد و 3 تساوی و یک شکست در این رقابت‌ها نتایج خوبی را کسب کرده است و امیدوار است تا با برد مقابل ونزوئلا و نتیجه نگرفتن اروگوئه به مقام نخست جدول این رقابت‌ها صعود کند. برزیل در 3 دیدار گذشته خود در این رقابت‌ها به پیروزی رسیده است و به نظر می‌رسد برای کسب چهارمین برد پیاپی کار سختی نخواهد داشت. به نظر می‌رسد این تیم با مربیگری تیته جان تازه‌ای پس از دوران نا امید کننده دونگا گرفته است.

با توجه به آمار و نتایج گذشته این دو تیم، به نظر می رسد برزیل کار سختی برای پیروزی در این دیدار نخواهد داشت.

آمار و نکات احتمالی این دیدار:

در 11 دیدار گذشته این دو تیم، ونزوئلا تنها یکبار موفق شده است برزیل را شکست دهد، 8 باخت و 2 تساوی حاصل تلاش این تیم در این 11 دیدار بوده است.

برزیل 33 گل مقابل ونزوئلا به ثمر رسانده است و تنها 6 گل دریافت کرده است.

برزیل در 5 دیدار گذشته‌اش مقابل ونزوئلا با 3 برد و 2 تساوی شکست را تجربه نکرده است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

ونزوئلا: هرناندز – گونزالس – آنخل – روزالس – ویانووا – رینکون – فیگوئرا – گوئرا – آنور – پناراندا – روندون

برزیل: آلیسون – آلوز – مارکینیوش – میراندا – لوییز – گیلیانو – فرناندینیو – رناتو آگوستو – کوتینیو – ژسوس – نیمار

1899