ندود: یوونتوس به دنبال قهرمانی اروپاست؛ احسرتم عدم حضور در منچستریونایتد بوده است

ندود: یوونتوس به دنبال قهرمانی اروپاست؛ احسرتم عدم حضور در منچستریونایتد بوده است

وبسایت رسمی برنامه نود - پاول ندود در صحبت‌هایی، به جاه‌طلبی‌های یوونتوس و همین‌طور بزرگ‌ترین حسرت فوتبالی خود اشاره‌کرده است.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از فوتبال ایتالیا، اسطوره باشگاه یوونتوس که حالا نایب‌رئیس این باشگاه است، فاش کرده که یوونتوس به دنبال قهرمانی در اروپاست. وی در مورد اهداف یوونتوس به خبرنگاران گفت:

با یوونتوس ما دوباره به سطح اول فوتبال ایتالیا رسیدیم و حالا، رئیس آنیلی می‌خواهد تا یوونتوس به قهرمانی اروپا برسد. ما می‌خواهیم قهرمان لیگ قهرمانان شویم. ما برای رسیدن به این امر تلاش خواهیم کرد. 

پاول ندود در مورد بهترین و بدترین خاطره فوتبالی‌اش ادامه داد:

آنچه می‌توانست به بهترین خاطره فوتبالی من تبدیل شود، به بدترین آن تبدیل شد؛ شکست مقابل میلان در فینال لیگ قهرمانان سال 2003. من آن بازی را به خاطر کارت زردی که در نیمه‌نهایی گرفتم از دست دادم. این بزرگ‌ترین ناامیدی دوران بازی من بود

حسرت؟ این‌که هیچ‌گاه برای منچستریونایتد بازی نکردم، هرچند اصلا چنین انتقالی در دستور کار نبود. من تنها از چلسی پیشنهاد داشتم. من نسل پل اسکولز و رایان گیگز، که به‌شخصه او تحسین می‌کنم، دوست داشتم. من تا حدی به کارل پوبورسکی که سابقه حضور در منچستریونایتد و تجربه بازی‌های بزرگ برای این تیم را داشت، حسادت می‌کنم. میدانم او هنوز با هواداران این تیم در ارتباط است.

بهترین گلی که به ثمر رساندم؟ گلی که در پیروزی 1-0 مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان سال 2004 به ثمر رساندم

وقتی از او در مورد بهترین هم تیمی و سخت ترین حریفش سوال شد، این‌طور ادامه داد:

 در میان هم‌تیمی‌های من، بازیکنان بزرگ زیادی بودند و من نمی‌خواهم کسی را ناراحت کنم. هرچند اگر که بخواهم یک نفر را ذکر کنم، زلاتان ابراهیموویچ خواهد بود. او می‌تواند از هر مدافعی عبور کند. زلاتان فیزیک و قدرتی وحشتناک دارد و تکنیک او نیز عالی است. بااین‌حال، وقتی او به یوونتوس آمد، در زدن ضربات آخر مشکل داشت. آنچه شما امروز می‌بینید، نتیجه تمرینات اضافه کاپلو برای او در زدن ضربات آخر بود.

سخت‌ترین حریف، احتمالا خاویر زانتی بوده است. او بازیکنی بسیار دونده و سرسخت و تا حدی شبیه به من بود. بازی کردن مقابل او خیلی سخت بود. فکر می‌کنم در سوالاتی مشابه، او هم نام مرا ذکر کرده باشد و این موضوع یک مسئله متقابل است.

گفتنی است پاول ندود یکی از پنج بازیکن معروفی است که همراه با یوونتوس به سری ب رفتند و همراه بانوی پیر باقی ماندند.

1405