جزایر فارو 0-6 پرتغال؛ صعود به رده دوم با هت‌تریک آندره سیلوا

جزایر فارو 0-6 پرتغال؛ صعود به رده دوم با هت‌تریک آندره سیلوا

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم ملی پرتغال در سومین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه موفق شد با هت‌تریک آندره سیلوا در خانه جزایر فارو به پیروزی برسد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، قهرمان اروپا بعد از شکست در دیدار نخست مقابل سوئیس در غیاب کریستیانو رونالدو، در دو بازی بعدی خود که با بازگشت کاپیتان نیز همراه بود موفق شد تیم های آندورا و جزایر فارو را با گل های زیاد شکست داده و با 6 امتیاز به رده دوم صعود کند. در این مسابقه آندره سیلوا هت‌تریک کرد تا پرتغالی ها عادت شکنی کنند و رونالدو، موتینیو و کانسلو نیز گل های دیگر تیم را به ثمر رساندند تا پیروزی 6-0 حاصل شود.

دقیقه '12 (0-1)(آندره سیلوا): روی یک ضد حمله، ژوائو ماریو پاس در عمق خود را برای سیلوا فرستاد و علیرغم دخالت ناقص مدافع حریف روی توپ، سیلوا در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با ضربه ای زمینی و محکم دروازه را باز کرد.

دقیقه '22 (0-2)(آندره سیلوا): حرکت پا به توپ کوارشما از سمت راست محوطه و ضربه زمینی او که توسط دروازه بان و مدافعان حریف به شکلی ناقص دفع شد، در مقابل سیلوا قرار گرفت و این بازیکن با یک ضربه سر توپ را به دور از دستان دروازه بان به گل تبدیل کرد.

دقیقه '37 (0-3)(آندره سیلوا): پدیده جدید پرتغالی ها هت‌تریک کرد؛ شوت محکم آنتونس از پشت محوطه با واکنش دروازه بان همراه شد اما در برگشت باز هم سیلوای فرصت طلب با یک بغل پا به راحتی دروازه پیش روی خود را باز کرد تا در چهارمین بازی ملی خود چهارمین گل خود را ثبت کند.

دقیقه '65 (0-4)(کریستیانو رونالدو): ژوائو ماریو پشت محوطه توپ را به رونالدو سپرد و شوت پای چپ سنگین کاپیتان پرتغالی ها با وجود دخالت دروازه بان، به گوشه بالای دروازه راه پیدا کرد تا وی پنجمین گل خود در مرحله مقدماتی را به ثمر برساند.

دقیقه '90 (0-5)(ژائو موتینیو):

دقیقه '1+90 (06)(ژائو کانسلو):

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

1771