اسپالتی: نبود میلیک باعث آسان شدن دیدار با ناپولی نخواهد بود

اسپالتی: نبود میلیک باعث آسان شدن دیدار با ناپولی نخواهد بود

وبسایت رسمی برنامه نود - لوچانو اسپالتی، سرمربی رم، معتقد است نبود آرکادیوژ میلیک در دیدار تیمش مقابل ناپولی، کار شاگردانش را آسان نخواهد کرد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از فوتبال ایتالیا، پس از مصدومیت میلیک در بازی‌های ملی و مصدومیت 3-4 ماهه وی، مربی رم به صحبت در مورد اثیر این اتفاق در دیدار دو تیم پرداخت. وی گفت:

مشخصا میلیک بازیکن خوبی است. با این وجود، اینکه بخواهیم به این موضوع فکر کنیم، اشتباه خواهد بود. چرا که هرچند حریف ما بازیکن بزرگی را از دست داده، اما نقاط قوت این تیم هنوز هم پابرجاست.

گابیادینی پیش از این توانایی‌هایش را نشان داده است و آمار گلزنی خوبی داشته است. تیم ناپولی با اعتمادبه‌نفس بالایی به این بازی خواهد رفت و به نظرم بازی ما آسان‌تر نشده است.

وی در مورد اهمیت این بازی گفت:

دیدار مهمی خواهد بود که می‌تواند تأثیر فراوانی روی بازیکنان ما داشته باشد. هردو تیم هواداران پرشوری دارند که تأثیر زیادی روی بازی خواهند داشتت. این بازی خیلی سخت خواهد بود و باید برای آن آماده‌باشیم.

درحالی‌که توتی از احتمال حضور در عرصه مربیگری پس از بازنشسته شدن صحبت کرده، از اسپالتی در مورد نظرش پیرامون آینده کاپیتان تیمش سؤال پرسیده شد. وی ادامه داد:

در حال حاضر او بازیکن رم محسوب می‌شود و او باید تلاش کند تا بتواند در زمین بازی مؤثر باشد، چرا که ما به او نیاز داریم. او باید صرفاً به بازی خود فکر کند. رم نیاز به پیروزی دارد و برای این کار باید صرفا روی مسائل داخل زمین تمرکز کنیم

گفتنی است در آغاز هفته هشتم سری آ، رم در شهر ناپل میهمان ناپولی خواهد بود.

1405