اطمینان مسئولین وردربرمن از ماندن نبری در این تیم

اطمینان مسئولین وردربرمن از ماندن نبری در این تیم

وبسایت رسمی برنامه نود - فرانک باومن اعلام کرد که اطمینان دارد که با توجه به علاقه بایرن مونیخ به سرج نبری، این بازیکن  در این تیم باقی خواهد ماند.

به گزارش وبسایت نود، پس از شروع فوق العاده‌ نبری در این فصل بوندس لیگا، مسئولین این تیم اعلام کردند که نگران از دست دادن این بازیکن نیستند. نبری در المپیک ریو درخشش قابل توجهی داشت و پس از اینکه نتوانست جایگاه ثابتی در آرسنال به دست آورد، این تیم را به مقصد وردربرمن ترک کرد. با این حال این بازیکن 21 ساله درخشش فوق العاده ای در ترکیب وردربرمن داشته است و مطابق گزارش خبرگزاری‌های مختلف مورد توجه مسئولین بایرن مونیخ نیز قرار گرفته است. علی رغم این اخبار، فرانک باومن، مدیر اجرایی برمن اعلام کرد که این بازیکن جوان در ترکیب این تیم خواهد ماند، او در گفتگو با بیلد گفت:

سرج می‌خواهد تنها به باشگاهی منتقل شود که مطمئن باشد در ترکیب ثابت آن تیم به میدان می‌رود، احساس می‌کنم تصمیم درستی را اتخاذ کرده است. از عملکرد او بسیار خوشحال و شگفت زده هستم چراکه پس از اینکه بازیکنی از تیمی به تیم دیگری منتقل می‌شود، مدتی زمان نیاز دارد تا با شرایط و هم تیمی‌های جدید هماهنگ شود اما سرج خیلی زود در برمن درخشید. او می‌داند که برمن کمک بسیاری برای درخشش او خواهد کرد و امیدوارم برای سال‌های طولانی در کنار او در برمن باقی بمانم.

1899