بلوتی: پیروزی ایتالیا مهم از گلزنی بازیکنان است

بلوتی: پیروزی ایتالیا مهم از گلزنی بازیکنان است

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم تیم ملی ایتالیا معتقد است در رقابت های انتخابی جام جهانی کسب سه بسیار مهمتر از گلزنی او یا هر بازیکن دیگری است.

به گزارش وب سایت نود، آندرا بلوتی مهاجم تیم فوتبال تورینوی ایتالیا در دیدار با مقدونیه نخستین گل ملی خود را به ثمر رساند و از این بابت بسیار خوشحال است.

آندرا بلوتی در دقیقه 24 بازی با مقدونیه توانست نخستین گل بازی و نخستین گل ملی خودش را برای ایتالیا به ثمر برساند. این دیدار را ایتالیا با نتجه 3 بر 2 به پیروزی رسید. دو گل دیگر ایتالیا را ایموبیله به ثمر رساند. بلوتی در خصوص این بازی به رای اسپورت گفت:

از نظر شرایط بازی باید بگویم که تا آخرین دقایق خیلی زجر کشیدیم. برابر حریف قدرتمندی بازی کردیم. آنها همیشه یک بازیکن را به دنبال توپ داشتند. خوشبختانه توانستیم در این بازی خوب بجنگیم و سه امتیاز حساس بازی را کسب کنیم.

وی در خصوص زدن اولین گل ملی خود در این بازی هم اظهار داشت:

در اولین بازی که به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفتم، توانستم اولین گل ملی خود را بزنم اما صادقانه بگویم خوشحالی بیشتر از این بابت است که ایتالیا توانست در این بازی به پیروزی برسد. در این بازی هم نزدیک بود تنها به یک امتیاز دست پیدا کنیم اما باز هم مانند دیدار با اسپانیا جسارت بالایی را به خرج دادیم و توانستیم با زدن گل سوم پیروز میدان باشیم.

2081