ذوالفقاری: نسبت به فغانی موضع منفی نداریم/ باید گذشته را فراموش کنیم

ذوالفقاری: نسبت به فغانی موضع منفی نداریم/ باید گذشته را فراموش کنیم

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: مطمئن باشید که فغانی یکی از روزهای خوب خودش را در بازی سایپا و تراکتورسازی سپری می کند.

ایوب ذوالفقاری در گفت و گو با خبرنگار کاپ، در رابطه با اینکه تراکتورسازی غایبی برای بازی مقابل سایپا در هفته هشتم دارد یا خیر اظهار داشت: ما فقط هادی محمدی را که در بازی قبلی سه اخطاره شده در اختیار نداریم وگرنه سایر بازیکنان هیچ مشکلی برای حضور در این مسابقه نخواهند داشت. حتی کرار جاسم که دچار مصدومیت شده بود به آمادگی لازم رسیده و دیروز هم توانست در بازی تدارکاتی ما یک گل به ثمر برساند. 

وی درباره اینکه گفته می شد کرار مثل هر سال برای عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی به عراق سفر می کند عنوان کرد: خیر این طور نیست. کرار همراه با تیم و در تبریز است. او باید خودش را آماده بازی با سایپا کند و اگر خواست برای عزاداری امام حسین برود انشاالله بماند برای روز اربعین. تا آن موقع اگر شرایطش بود می تواند چند روزی را به کشورش برود.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی درباره انتخاب علیرضا فغانی برای قضاوت دیدار تراکتورسازی و سایپا با توجه به اتفاقاتی که دوسال قبل در تبریز رخ داد تصریح کرد: ما هیچ موضع منفی نسبت به انتخاب فغانی نداریم. به هر حال چیدمان داوری است و ممکن است برای هر مسابقه یک داور انتخاب شود. هر داوری ممکن است اشتباه کند و دوسال قبل هم این اشتباه توسط فغانی در تبریز رخ داد. ما هم فقط ان اتفاقات را یک اشتباه می دانیم و معتقدیم فغانی هم اکنون یکی از بهترین داوران ایران است. 

ذوالفقاری در پاسخ به این سوال که هواداران تراکتورسازی واکنش منفی به این انتخاب دارند یا خیر گفت: من امیدوارم این طور نباشد. حالا فقط یک کاپ قهرمانی از تیم ما گرفته شده اما حالا دوسال از آن اتفاق گذشته و باید گذشته را فراموش کنیم. نمی شود گفت که فغانی دیگر هیچ وقت برای تراکتورسازی سوت نزند. مطمئن باشید که فغانی یکی از روزهای خوب خودش را در بازی سایپا و تراکتورسازی سپری می کند.

وی در پایان درباره برنامه تراکتورسازی برای سفر به تهران خاطرنشان کرد:با نظر کادر فنی تمرین تیم در روز عاشورا تعطیل خواهد بود اما احتمالا پنجشنبه به تهران سفر می کنیم. اینکه ملی پوشان به تبریز برگردند یا خیر به نظر کادر فنی بستگی دارد اما اگر پنجشنبه به تهران بیاییم احتمالا رفیعی، اخباری و آقایی در تهران به ما اضافه می شوند.