سرتیتر روزنامه های ورزشی انگلیس

سرتیتر روزنامه های ورزشی انگلیس

روزنامه سان چلسی پیشنهاد خود را برای بونوچی افزایش داد، معاوضه با ادن هازارد.

شواین اشتایگر به احتمال بسیار زیاد درژانویه منچستر یونایتد را ترک خواهد کرد.

پیلار روبیو، مادر خامس رودریگس،  تایید کرد که از سوی گروهی به نام لژیون هولک، بر علیه پسرش پیام های تهدید به مرگ دریافت کرده است.

میلان آماده به خدمت گیری میشی باتشوایی در ژانویه.

منچستر سیتی، آرسنال و لیورپول در حال تعقیب بازیکن جوان فولام به نام اوریلی.

پسر 16 ساله وین رونی با تیم جوانان منچستر قرارداد بست.

ژاوی افسانه اسپانیایی:"همه اسکاتلند را دوست دارند و این موضوع ناراحت کننده است که همیشه بسختی برای جام جهانی واجدالشرایط می شود"میرور جان استونز در واکنش به هو شدن وین رونی در استادیوم ومبلی، عملکرد کا پیتان تیم ملی انگلیس را درخشان عنوان کرد.

جیمز رودریگر که در بازی مقابل کلمبیا به دلیل مصدومت زمین بازی را ترک کرد تهدید به مرگ شد.دیلی تلگراف  اینفانتینو می‌ترسد پرونده های کوچک اخیر فساد در فوتبال قسمت کوچکی از یک کوه فساد باشد.دیلی اکسپرس رایان گیگز افسانه منچستر خبر تبدیل شده به مدیر لیورپول را رد کرد.

طبق گزارشات، استیو بروس به عنوان مدیر جدید استون ویلا معرفی خواهد شد.

دخیا، سنگر بان منچستر یونایتد به دفاع از دیگو کاستا، مهاجم چلسی پرداخت.

طبق گزارشات، منچستر سیتی آماده صرف هزینه 100 میلیونی برای تقویت خط دفاعی خود می باشد.

منچستر یونایتد آماده صرف هزینه 15 میلیونی برای رودریگو کایو برزیلی می باشد.

روبرتو مانچینی که در ورزشگاه ومبلی در جریان بازی انگلیس مقابل مالت حضور داشت دعوت به سرمربیگری تیم انگلیس شد.

میلان به فکر جذب سسک فابرگاس هافبک تیم چلسی در ژانویه می باشد.دیلی استار دو تیم منچستر با یک جدال 170 میلیونی آماده برای جذب نیمار، ستاره بارسلونا در تابستان می باشند.

نمانیا ماتیچ در ایتالیا دیده شده است و می تواند به خروج او از چلسی دامن زند.دیلی میل جیمز رودریگز، پیشنهاد 76 میلیونی اینتر را در تابستان رد کرده است.

 

رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام کرد که پس از شنیدن قضیه آلاردایس شوکه و غمگین شده است، اما قول داد که  موضوع فساد در انتقال بازیکنان را سرکوب کند.گاردین اینفانتینو اعلام کرد که جدا شدن تیم المپیک بریتانیا می تواند یک تهدید برای فوتبال ملی انگلیس باشد.تامز اریک دایر با حضور در ترکیب اصلی تیم ملی انگلیس می تواند به ساوت گیت اجازه دهد تا به راحتی وین رونی را کنار بگذارد.