تاریخ سازی داور مسابقات سری بی ایتالیا

تاریخ سازی داور مسابقات سری بی ایتالیا

وبسایت رسمی برنامه نود - مسئولین برگزاری مسابقات سری بی ایتالیا در ابتدای فصل اعلام کردند که در پایان فصل به بازیکنی که بیشترین کارت بازی جوانمردانه را دریافت کند جایزه‌ای ویژه خواهند داد.

به گزارش وبسایت نود، در مسابقات سری بی ایتالیا اتفاقی بی سابقه در تاریخ فوتبال رخ داد و مهاجم ویچنزا، کریستین گالانو به دلیل بازی جوانمردانه موفق شد اولین کارت سبز مسابقات فوتبال را دریافت کند. این در حالی است که مسئولین برگزاری این رقابت‌ها در ابتدای فصل اعلام کرده بودند که بازیکنی که بیشترین تعداد کارت سبز را دریافت کند، در پایان فصل جایزه خاصی دریافت خواهد کرد. روز سه شنبه این اتفاق برای نخستین بار رخ داد، به این ترتیب در حالی که داور اشتباها نقطه کرنر را نشان داده بود، گالانو به وی اشاره کرد که توپ به مدافع انتلا برخورد نکرده است و باید ضربه دروازه اعلام شود.

رئیس برگزاری مسابقات سری بی ایتالیا، آندرئا آبودی با نمادین خواندن این تصمیم اعلام کرد که مسئولین برگزاری این مسابقات مشتاق هستند تا با این حرکت نمادین رسوایی ایجاد شده در ابتدای فصل را به دست فراموشی بسپارند، او در مصاحبه با وبسایت گل اعلام کرد:

این جایزه، جایزه ای نمادین است و می‌تواند به هر حرکت ساده‌ای تعلق بگیرد، مسئله مهم این است که بازیکنی حرفه‌ای حرکتی مثال زدنی انجام دهد تا مستحق دریافت کارت سبز شود.

همچنین یکی دیگر از مسئولین برگزاری مسابقات سری بی اعلام کرد:

فوتبال نیاز به پیام‌های مثبت و سازنده دارد چراکه در حال حاضر عموما شاهد بازی‌هایی درگیرانه و جنجال آفرین هستیم که باعث می‌شود تماشاگران از رفتن به ورزشگاه خودداری کنند.

1899