طباطبایی:نماینده سپاه روز بازی به ما کمک می کند

طباطبایی:نماینده سپاه روز بازی به ما کمک می کند

رییس مجموعه ورزشی آزادی گفت: برای آماده سازی ورزشگاه 24ساعته کار می کنیم.

سیدحسن طباطبایی در گفت وگو با کاپ، درباره نشست امروز جهت هماهنگی های دیدار روز سه شنبه ایران و کره  جنوبی اظهار داشت: در نشست امروز موضوعات مختلف بحث شد. در این نشست دکتر احمدی معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ، عرب مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان،  ساکت،  بهروان، علیپور و همچنین فرماندهی یگان ویژه حضور داشتند و هرکدام مسایل مرتبط با مسابقه را مطرح و راهکارهایی را ارایه نمودند. 

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر  مهم ترین دغدغه برای بازی ایران و کره جنوبی چیست بیان داشت: خوشبختانه کارها با سرعت و به خوبی پیش رفته است و مشکلی وجود ندارد. ما 24 ساعته در حال کار هستیم و حتی برای آماده کردن ورزشگاه در زمان مقرر شیفت های روزانه و شبانه طراحی نموده ایم. خود بنده امشب از ورزشگاه بازدید می کنم و فردا استادیوم به طور کامل آماده دیدار ایران و کره جنوبی خواهد بود.

طباطبایی در پاسخ به این سوال که آیا برای سیستم صوتی ورزشگاه برنامه ای دارند گفت: بله. سیستم جدیدی را می آوریم تا وقتی مداحان عزیز برای جمعیت مداحی می کنند مشکلی از بابت صدا وجود نداشته باشد. 

وی درباره این موضوع که آیا هماهنگی هایی جهت حضور مصطفی آجرلو به عنوان نماینده سپاه صورت گرفته است  خاطرنشان کرد:  آقای آجرلو از پاسداران سپاه هستند و قرار است در روز بازی کمک کنند تا عزاداری عاشورا به شکل باشکوهی برگزار شود. 

وی درباره دیگر برنامه های طراحی شده در روز بازی گفت: قرار است چند دسته عزاداری در محوطه های شرقی و غربی ورزشگاه و همچنین پیست دوومیدانی داخل ورزشگاه به عزاداری بپردازند. 

طباطبایی در پایان گفت: مردم شریف و عزادار ایران که به ورزشگاه می آیند همان بچه هیاتی هایی هستند که دلشان با امام حسین است. ما می خواهیم از این بازی استفاده کنیم و صدای مظلومیت سالار شهیدان را به  گوش همه دنیا برسانیم.