حضور یک استقلالی در تمرین پرسپولیس

حضور یک استقلالی در تمرین پرسپولیس

بازیکن اسبق پرسپولیس تماشاگر تمرین امروز سرخپوشان بود.

به گزارش کاپ،تمرینات پرسپولیس برای بازی مقابل نفت عصر امروز پیگیری شد.قرار بود تمرین پرسپولیسی ها راس ساعت 16 برگزار شود که بنا به صلاحدید سرمربی تیم تمرین 30 دقیقه زودتر برگزار شد و خبرنگاران با چند دقیقه تاخیر اجازه ورود پیدا کردند.

سرخپوشان پیش از آغاز تمرین، توسط کادر پزشکی تیم، واکسن‌های مربوطه را انجام دادند و در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی از ساعت 15:45 تمرینات خود را بعد از صحبت‌های برانکو شروع کردند.مارکو استیلینوویچ بازیکنان را برای گرم کردن بدن‌ها در اختیار گرفت و برنامه‌های متنوعی را برای این کار در نظر داشت.سپس بازیکنان در قالب دو گروه، به فوتبال هدفمند روی آوردند.

*بازیکنان در مرحله بعدی زیر نظر برانکو و با نظارت بقیه کادر فنی به حفظ توپ و پرسینگ در نصف زمین پرداختند.

*سعید حلافی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس امروز در تمرین حاضر شد و از نزدیک شاهد تمرین سرخپوشان بود.وی اخیرا در گفت و گویی از روزهای سختی گفته که به دلیل مشکل خدمت بازداشت شده بود.

*پل یانسکی مدافع اوکراینی تیم پرسپولیس امروز هم زیر نظر مربی بدنساز به تمرین پرداخت.وی قرار است از یکشنبه در تمرینات گروهی شرکت کند.

*پس از چند دقیقه که از شروع تمرین گذشته بود به هواداران اجازه ورود داده شد.

* برانکو در چند نوبت به بازیکنان تیم تذکر داد که با دقت به دروازه ها شوت بزنند و پاس های زمینی بدهند.این در حالی است که کریم باقری بازیکنان را مورد تشویق قرار می داد.

*در مرحله بعدی بازیکنان حرکت با توپ و شوت به دروازه پرداختند که بعد از چند دقیقه در این بخش به ارسال از دو جناح و ضربه به دروازه پرداختند.

*عملکرد خوب دو دروازه بان تیم پرسپولیس در شوتزنی امروز به وضوح دیده شد.

* ابرام چرخی،هوادار استقلال در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشت و به شدت مورد استقبال پرسپولیسی ها قرار گرفت. امید عالیشاه و فرشاد احمدزاده با این هوادار شوخی می کردند و  از او پرسیدند که به انگلیس می روی یا نه که وی اظهار داشت شنبه برای گرفتن مدرک مربیگری به انگلیس می روم!

  *قسمت هایی از زمین محل ورزشگاه شهید کاظمی  ترمیم شده بود و چمن های جدید کاشته شده بود.

 *قرار است از فردا تمرینات پرسپولیس تا قبل از بازی مقابل نفت یک نوبت باشد.