ژائو ماریو: اینتر به دنبال قهرمانی در سری آ است

ژائو ماریو: اینتر به دنبال قهرمانی در سری آ است

وبسایت رسمی برنامه نود - ژائو ماریو در صحبت‌هایی ادعا کرده که اینتر هنوز هم برای قهرمانی فصل جاری سری آ شانس دارد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از فوتبال ایتالیا، این هافبک پرتغالی در تعطیلات بازی‌های ملی با نشریه گاتزتا دلو اسپورت مصاحبه کرده است. که بخش‌هایی از آن در ادامه آورده شده است.

من در حال بازگشت به اوج آمادگی هستم و برای بازی بعدی در سری آ حاضر خواهم بود. برای تیمی مثل اینتر که در حال بازسازی است، اینکه بعضی اوقات نتایج خوبی نگیرد، طبیعی است. ما خیلی مواقع از حریف عقب می‌افتیم. نباید اجازه دهیم چنین اتفاقی رخ دهد، به‌خصوص وقتی‌که بخواهیم اهدافی مانند بازگشت به لیگ قهرمانان یا بردن عناوین قهرمانی داشته باشیم.

با این وجود، فکر نمی‌کنم اینتر از کورس قهرمانی سری آ خارج شده باشد، هرچند این درست است که یوونتوس واقعا قدرتمند بوده و پنج سال پیاپی قهرمان شده است. هدف اصلی ما رسیدن به لیگ قهرمانان خواهد بود چرا که باشگاه بزرگی مثل اینتر باید در معتبرترین رقابت‌ها حاضر باشد. پس از تثبیت جایگاهمان در اروپا، اگر بتوانیم برای قهرمانی هم بجنگیم، قطعا همه تلاشمان را به کار خواهیم بست.

من از حضور در اینتر خوشحال هستم چرا که چالش موجود در این باشگاه به من کمک می‌کند چه به لحاظ شخصی و چه ازنظر حرفه‌ای، پیشرفت کنم.

دی بوئر در فصل جاری و پس از به کار بردن سیستم‌های مختلف، درنهایت به سیستم 1-3-2-4 رسیده و در این سیستم، ماریو در پست هافبک میانی و عقب‌تر از اور بانگا که در پست شماره 10 بازی می‌کند به کار گرفته شده است. وی در مورد جایگاه خود و بانگا در تیم ادامه داد:

 من از بازی کردن در مرکز زمین راضی هستم و مشکلی با آن ندارم. دی بوئر یک ایده مشخص تاکتیکی دارد و همان را به کار گرفته است. اور (بانگا) بازیکن بزرگی است که قابلیت‌های تکنیکی بالایی هم دارد. او گزینه مناسبی برای باشگاه محسوب می‌شود.

گفتنی است ژائو ماریو عضوی از تیم ملی پرتغال که قهرمان یورو 2016 شده بود نیز هست که در تابستان با مبلغ 45 میلیون یورو به این تیم پیوست.

1405