پیانیچ: روحیه برتری جویی عامل موفقیت های یوونتوس است

پیانیچ: روحیه برتری جویی عامل موفقیت های یوونتوس است

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک بوسنیایی یوونتوس، داشتن ذهنیت پیروزی و روحیه برتری جویی را بزرگترین عامل موفقیت این تیم دانست.

به گزارش وب سایت نود، میرالم پیانیچ هافبک 26 ساله تابستان امسال با جدایی از رم به یوونتوس پیوست.

میرالم پیانیچ هافبک صربستانی یوونتوس در بازی هایی که برای یوونتوس به میدان رفته، دو گل و 3 پاس گل به نام خود ثبت کرده است. روزنامه گاتزا دلو اسپورت مصاحبه ای با این بازیکن پرانرژی و سختکوش انجام داد. پیانیچ در این گفتگو به روحیه برتری جویی بیانکونری اشاره کرد و گفت:

وقتی به اینجا آمدم به خوبی روحیه برتری جویی را در کلیه اعضای تیم دیدم. به همین دلیل تیم در اکثر بازی های خود پیروز می شود و بازی های خوبی را ارائه می دهد. بازیکنان جدید هم به خوبی در تیم می جنگند.

پیانیچ که با قرارداد نسبتاً بالایی به یوونتوس پیوسته، در ابتدای فصل بیشتر یک بازیکن نیمکت نشین بود. پیانیچ درباره نیمکت نشینی اش در چند بازی اول گفت:

اوایل به دلیل کمبود زمان نتوانستم با تمرینات کافی خود را به مرز آمادگی مطلوب برسانم و کادر فنی هم نمی خواست ریسک کند. کم کم شرایط بهتری پیدا کردم، گرچه دوران آماده سازی واقعاً سخت و طاقت فرسا بود.

پیانیچ همچنین در مورد احتمال کسب ششمین اسکودتو هم گفت:

نه هنوز هیچ چیز مشخص نیست؛ یک فصل طولانی و سخت را در پیش داریم. هنوز بازی های دشواری را در پیش داریم و هیچ کس نمی تواند آینده را پیش بینی کند. رم و ناپولی رقبای مهمی هستند. پس کار دشواری برای کسب ششمین قهرمانی در سری آ دارد.

پیانیچ در پایان هم به رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا هم اشاره کرد و گفت:

ابتدا باید مرحله گروهی را با موفقیت پشت سر بگذاریم؛ بعد به بازی های حساس مرحله حذفی خواهیم رسید که مثل قمار خواهد بود.

2081