مقدماتی جام‌جهانی در اروپا/ ایتالیا و اسپانیا به دنبال پیروزی آسان

مقدماتی جام‌جهانی در اروپا/  ایتالیا و اسپانیا به دنبال پیروزی آسان

فینالیست‌های یورو 2012 به دنبال یک پیروزی آسان هستند.

 به گزارش کاپ، هفته سوم مرحله گروهی مقدماتی جام‌جهانی 2018 در قاره اروپا با برگزاری 9 دیدار از 3 گروه شروع می‌شودکه در مهم‌ترین بازی‌ها ایتالیا و اسپانیای همگروه در سوادی یک پیروزی آسان و ترجیحا پرگل به مصاف رقبای نه‌چندان قدرتمند خود می‌روند.

تیم ملی ایتالیا در بازی گروه هفتم از ساعت 22:15 در «اسکوپیه» به مصاف میزبانش، مقدونیه می‌رود. لاجوردی‌ها 3 روز قبل با یک پنالتی مشکوک از شکست خانگی مقابل اسپانیا گریختند اما کلی تلفات دادند. ریکاردو مونتولیووی میلانی به دلیل آسیب‌دیدگی بازی با مقدونیه را از دست داد و جورجو کیلینی هم پس از سپری کردن یک جلسه محرومیت به خاطر اخراج در بازی اول ایتالیا در تمرین 2 روز پیش لاجوردی‌ها آسیب دید و به اردوی یوونتوس بازگشت. البته مقدونیه آنقدر ضعیف است که تیم ملی ایتالیا حتی بدون 2 بازیکن مورد اشاره هم به برتری دست یابد. از طرفی گراتزیانو پله پس از اعتراض به ونتورا به خاطر تعویض در بازی با اسپانیا از اردوی تیم ملی کشورش اخراج شد. 

 در حال حاضر ایتالیا با 4 امتیاز در رده سوم گروهش قرار دارد و مقدونیه هیچ امتیازی به دست نیاورده است.

 اسپانیا و جان‌سخت‌ها 

 شاید اگر بازی ساعت 22:15 امشب اسپانیا در خانه آلبانی در گروه هفتم مقدماتی جام‌جهانی، قبل از یورو 2016 انجام می‌شد، لاروخا تنها نگران تعداد گل‌های زده شده‌اش می‌شد اما نمایش آبرومندانه تیم منطقه بالکان در تورنمنت تابستان گذشته، حالا دیدگاه‌های قهرمان سابق اروپا و جهان را تغییر داده و آن‌ها باید دست به عصاتر در«تیرانا» به میدان بروند. غیر از یوردی آلابا، اسپانیا آسیب دیده و محروم خاصی ندارد. در پست آلابا، بازیکن بزرگی به نام هکتور برین پس از سال‌ها به تیم ملی دعوت شده و می‌رود تا بازی‌های خوب خود در آرسنال را تکرار کند. اسپانیای 4 امتیازی در صورت برتری در این بازی به روند پیروزی‌های آلبانی 6 امتیازی خاتمه داده و با 7 امتیاز به صدر جدول صعود می‌کند.

سایر بازی‌ها

گروه چهارم: ولز- گرجستان، مولداوی- جمهوری ایرلند، صربستان- اتریش

 گروه هفتم: رژیم صهیونیستی- لیختن‌اشتاین

گروه نهم: فنلاند-کرواسی، اوکراین- کوزوو، ایسلند- ترکیه